Sorularla dolu bir kitap... hiçbir zaman eksiksiz olamaz. -Robert Hamilton |
|
||||||||||
|
Fincanın dibindeki telve gibi çöktüm kaldım. Kendi kabuğumdan çıkmam için birinin o kabuğu gerçekten isteyerek kırması gerekiyor. Sokaktaki ciddi ve mutsuz suratlardan biriyim bende. Farklı bakar oldum gülümseyerek dolaşanlara. Bu sahtelikler dünyasında gülümseyecek ne buluyorlar diye merak ediyorum.. Çirkef bir yer oldu artık yaşadığımız dünya. Aramakta kar etmiyor paylaşmak , azaltmak için yaşananları .. Ruhlarını gözbebeklerinde taşıyanlar azaldığı için insanların gerçekliklerini görmek te o kadar zor ki. Nerde Zeki Metin filmlerinin don fanila asılan dar sokakları .İnsanların komşularını koruyup gözettiği sevdiği mevsimler nerde . Gülen gözler öpen dudaklar yazmaktan korkmayan eller nerde.. Nereye gitti diye sormanında anlamı yok belkide .. Onları yaşatan insanlar yaşlandılar , ezildiler ve çocuklarına sormamayı , yargılamamayı düşünmemeyi öğütleyip bir kenara çekildiler.. Çünkü onlar bu duygularını bir ihtilalde çoktan kaybettiler. Çoğu baharı havanın sıcaklığını güneşi yıllarca kafeslerin ardından hissettiler. Ve çıktıkları zaman ülkelerini çağ atlarken buldular. Öyle bir çağdı ki bu en güzel duygu , düşünce ve inançları atlanılan bu çağın bir köşesine takılıp düşmüştü .. Görünce artlarında üzüldüler. Girdiler kabuklarına ve bir daha dünyada farklı sesler duyulmadı. Meydanı paranın şeytanımsı arenasına bıraktılar...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ilhan ünal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |