..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Müzik söylenemeyeni, ama sessiz de kalınamayanı anlatıyor. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > lerna kürkçüoğlu




22 Mayıs 2004
Karlar Altında  
karlar altında

lerna kürkçüoğlu




:BAAI:

Mart işte...Yağdıracak,yağacak başımıza irili ufaklı...Bana da tekrar anjin olmak düşermiş.
Köşe mekanımın vazgeçilmez dostu bilgisayarımla,nete ya da kurur aleme(net dışı) takılıp vakit geçiriyorum,kar yağışını seyrederken. Eskiden ne güzel olurdu şu "kar tatilleri".Şimdi koca kazık olduk tabi,işin tadı tuzu kaçtı.Okullu olacaktım ki..Sanki okula karşı kazanılmış bir zafermiş gibi büyük bir zevkle sokağa fırlayacaktım kar topu oynamak için.
Şimdi de oynuyorum eski coşkuyla.Şüphe duyunulmasın.Ama yine de "tatil"sizliğin eksikliği hissediliyor.Hele bir de tek başınaysanız.Tek başına olmaktan kasdım,sevgilinizin olmayışıdır.Benim gibi kazara romantik olanlar bu burukluğu en yoğun versiyonuyla yaşarlar.Sevgiliniz olacak ,kar topları yapılacak,karşılıklı atışılacak..En sonunda kız yine erkeği,yapmış olduğu isabetli atış yüzünden gaza getirtip ,yakalama isteği uyandırtıp tamamen kendisine odaklayacak.Erkek kaçan cilveli kız arkadaşını yakalamaya çalışırken sonunda onu karlar üzerine yatırabilecek.Mesafeden dolayı yükselen ısı,onlara soğuğu unutturacak ve birbirlerine sarılıp öpüşecekler..Ahh.Uzun zaman olmuş sanki....
Görüldüğü gibi her mevsimin bir aşk ateşi büyüsü var.Sadece "yaz aşkları"na lütufta bulunmak haksızlık olur.En azından bana göre..
Daha ne bekliyorum ki aslında ; çıkıp oynamalı.Ama boğazlarım şiş..Neyse başka bahara.Israrla oynamanızı ve eski günleri yad etmenizi tavsiye ederim.
İyi Eğlenciler
6 Mart 2004 cumartesi



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mercek Altında Yaşam Teorileri

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Troya [İnceleme]


lerna kürkçüoğlu kimdir?

acemiliğin verdiği hazla, duygularının hatırlanması çabasıyla kaleme kağıda sarılan biri

Etkilendiği Yazarlar:
....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © lerna kürkçüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.