Bütün sanatlarda insanı şaşırtan bir yan vardır. -Alain |
|
||||||||||
|
Ne çok özlemişim seni duymayı... gözlerinin hayaliyle yaşadım günleri, uykuya düşman gecelerde yandım. ama inan hiç ağlamadım... belki burkuldu içim, kırıldı gönül kanadım, yandım... yandım... için için kanadım... yazdım... yazdım... gözyaşlarımla değil, yazdıklarımla ağladım. bağlayıp bir kuşun kanadına yüreğimi, uzaklara, senin yanına yolladım. bir yıldız seçtim gökyüzünden yokluğunda, o yıldızda gözlerini gördüm... belki de gözlerinde o yıldızı... rüzgarın getirdiği akasya kokularında tenin değdi tenime, alev alev üşüdüm... işte yine gözlerini düşündüm... susuyordum... dudaklarım kuruyordu susuzluktan... susuyordum... boğazımda düğümdü kelimeler... susuyordum ama haykırmak geliyordu içimden, güneşe, aya, sana duyurmak istiyordum sesimi. yollara baktım sen giderken... sen gidiyordun... ben gidiyordum... sen gidiyordun... ben duruyordum... sen gidiyordun... benden bir şeyler gidiyordu... sen gidiyordun... ben, sen oluyordum bilmeden... işte yine gözlerini düşündüm... bu kahrolası gecede, karşımda hayalin, içimde aşkın olmasa ağlardım belki de... sen... sen ağlama sakın!.. sana gülmek o kadar yakışıyor ki... gözlerinden yıldız topladım az önce, ay yüzünle aydınlandı gece. gece karanlık... sen aydınlık... sen aydınlık... ben karanlık... işte yine gözlerini düşündüm...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özbay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |