"...Ve hepimiz az ya da çok rüyacı değil miyiz!" -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Bir kızımız olsun istedim hep... bukle bukle saçları, kocaman, kapkara gözleri olan. bembeyaz fırfırlı elbisesi ve minicik ayaklarıyla evimizde koşuşturan. akşam eve döndüğümde, "baba!" diye çığlıklar atıp boynuma sarılan. geceleri masallarla uyutacağım ve uyurken gül yüzüne sevgiyle bakacağım bir kızımız olsun istedim... bir kızımız olsun istedim hep... bayram sabahları cicileriyle peri masallarından gelmiş kadar güzel olan, güldüğünde gül yüzünde güller açan, dudağını büküp, içini çektiğinde masumluğu gözlerinden okunan... beni sana, seni bana bizi hayata, mutluluğa bağlayan bir kızımız olsun istedim... bir kızımız olsun istedim hep... gece, gökgürültüsünden ürküp, ağlayarak kollarımıza sığınan... küçücük başına göğsüme dayayıp kolları boynumda uykuya dalan... ılık bir bahar günü parkta, salıncakta sallanırken kahkahalar atan... bir kızımız olsun istedim... bir kızımız olsun istedim hep... çizdiği ilk resimde bizim mutluluğumuzu anlatan... sen ya da ben uyurken, gelip saçlarımızı okşayan... yanaklarımıza öpücükler konduran... evimizi varlığıyla, ışığıyla dolduran bir kızımız olsun istedim... bir kızımız olsun istedim hep... günden güne büyüyüp serpilen... ağırbaşlılığıyla prensesleri kıskandıran... en büyük zevki dizlerimde uyumak olan... akşamları elleriyle kahvemi yapan... ve bir gün... bembeyaz gelinliğiyle yuvadan uçan bir kızımız olsun istedim... SENİNLE...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © gökhan özbay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |