Başka dillerle ilgili hiçbir şey bilmeyenler, kendi dilleriyle ilgili de hiçbir şey bilmiyorlar. -Goethe |
|
||||||||||
|
Vazgeçtim... Güzeldi gözleri yeşildi ölümün Ortaçağ kalelerinde savaştım onunla, Kapalı demir kapılar ardında Bekleyişim onu kısa bir andı Kötü bir günü bırakmış gibiydi ardında Kavramıştı uzun japon kılıcını sımsıkı Ateş saçıyordu gözleri; yeşil, kırmızı Esen rüzgarla saçları havalandı. Bedeni dikleşti, durdu, sustu; Konuşmak gereksiz der gibi bir hali vardı Kovalamacaya girişmiştik; buğranlı Yere basmıyordu ayaklarımız Yerçekimsiz dalışlarımızla Kale burçları ardımızda kalmıştı Bu kısacık bir andı Aslında inanılmazdı, imkansızdı Kaçtım, yeşil gözlü, sarı saçlı ölümden Nefesim tükenmiyordu ama bitkindim Beynimin içinde dolaşan binbir türlü Düşüncenin akmasındandı tükenmişliğim Ardımda hayat beni seyrediyordu Her bir gözün ince damarlarından Akan hayat beni çağırıyordu Ama, Acısız ve bir o kadar da kesin Ölümün nefesi yüzüme vurmuştu Korkuyordum güzel sarışından Korkumu daha atmamışken yüreğimden Birdenbire bir martı çıkıp geldi İki göğün arasından süzülüverdi Neden bilmem gittim onun ardı sıra Güzel sarışın dikildi karşıma dedi ki; “Yokluğunu kabullenmelisin Sen artık bana aitsin”. Aidiyetimin kayboluşunu seyret o zaman Dedim ona, ama o bunu duymayacaktı Fütursuzca bir kayboluştu gidişim Ortaçağ kalelerinin üzerinden. Gökyüzü soluk maviye boyanmıştı Ey ölüm ! Bırak beni, yaşamam gerek ! Sen yaşadığım kadar mısın? Bak beni bekleyen ne çok iş var daha Ne de çok sevdiğim.... Bırakmıştım güzel gözlü sarışını ardımda Heybetli ve de gösterişliydi ölüm; Yokoluştu sessizce dipsiz bir kuyuda Olmak böyle bir şeymiş yaşamın kıyısında.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © DERYA ADSIZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |