Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
koltukta, arabada, yatakta barda, dünyanın bütün kadınlarıyla birlikteyim. İyi parçalarsa yine gözüm kayıyor ama gönlümü çelen olmuyor. Bir-ikisinde hatta sanıyorum inattan gözümü dikip ısrarla baktığımı hatırlıyorum oralarına, buralarına, heryerlerine özellikle yüzlerine gözlerinin içine, dik dik, saniyelerce... Baktığımı farketsinler diye aralıksız, hiç utanmadan, küstahça. Hatunlar durumu çakıp göz seksine başlayınca kasıklarımın karıncalanmaması, midemin ürpermemesi ve içimde hiçbir kıpırtı olmaması yüzünden ödlekçe şüphe ve endişeye kapılmıştım. Hatta Dubai'de otelin barında Filipinli veya Malezyalı bir şıllık üst dudağını diliyle yalayıp göz kırptığında çişim geldi. Bu durum bana aynı zamanda senin tuvalete gitmiş olduğunu da hatırlattı. Dişi şeytanlardan usanmış olduğumu ve üç dakikanın seni özlemeye yettiğini farkettim. "İbneleştim iyice" diye düşündüm. Genellikle bu anlarda yetişiyorsun... Uzun parmaklarından bir veya ikisi, kanalizasyonda veya parfümeride olsam bile anında beni pandikleyecek kokun gözümün ya da burnumun kadrajına giriveriyor. Tepkim senin için utanç verici ya da en azından şaşırtıcı olabiliyor. Demin bahsettiğim ucuz kısa hikâye de senin görünmenle birlikte son nefesini verirken işte tüm bu anlattıklarım yüzünden seni kucağıma alıp özlediğimi söylemiştim. Kendi kendime, içimde ve bu konuda birşey olmasını beklemeden özlemiştim. Yoksa sıkıca sarılmam tenimin tenine refleksiydi sadece. Bahsettiğim, kısa küçük sivri parlayan hızlı ve korkutucu ama hayranlık verici bir özlem... Dart gibi. Ve bu şiiri yarım bırakmaya karar verdim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gökmen, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |