..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Benim yaradılışımda fevkalade olan birşey varsa, Türk olarak dünyaya gelmemdir. - Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Aksel Erim




10 Şubat 2005
Yaşamaya Alışmak  
Aksel Erim
Yaşamak için alışmamak gerek hayata. Ölmek demek sanki alışmak.


:AIHJ:
Alıştım yokluğuna. Alıştım sensizken senle yaşamaya. Yaşamak için alışmamak gerek hayata. Ölmek demek sanki alışmak. Kaybetmek her günün her anın içindeki farklılığı ve muhteşemliği. Sanki herşey aynı ve herşey farklı. Farklı veya aynı olması bakış açısına bağlı. Her gün aynıdır ve farksızdır diğerinden alışanlar için ve yaşanan her an o kadar farklıdır, muhteşemdir hayata alışmamayı başaranlar için. Ben sana alıştım ama alışmamayı senden öğrendim. Sen yokken de varken de aynısın benim için ikisine de alıştım. Hatta alışmaya da alıştım. Alışmamak hayata ne kadar zor ve başaranlar için bir o kadar muhteşem. Her an herşey değişir hayatta, o kadar hızlı değişir ki farkedemeyiz bile; değişime alıştık. Her günün ben farklıyım diye tekrar tekrar haykırışlarını duymaz olduk; duymamaya alıştık. Farkında mıyız her nefes alışımızda farklı havayı soluduğumuzun, her gün farklı güneşin doğduğunun. Bir göz kırpmamız kadar geçen süre içinde dünyada ne kadar çok şeyin değiştiğinin; değişmeye alıştık, değişmeye kayıtsız kalmaya da. Dünya muhteşem bir hızla dönerken bir adımımızla aslında uzayda inanılmaz mesafeleri geride bıraktığımızın farkında mıyız? Adımlarımıza da alıştık. İnsan nelere alışmıyor ki hayatta. Alışılmış şeyler yaşıyor alışanlar, muhteşem şeyler yaşıyor alışmamayı başaranlar. Sana da alıştım yokluğuna da ama alışmamayı ve her günü farklı yaşamayı senden öğrendim. Alıştık birbirimize ve sıradan oldu bitti herşey birden. Söz ver bana alışmadan yaşamaya, eğer bir gün alışırsam yaşamaya ölmüştür diye gömsünler toprağa.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: alışılmışın dışında
Gönderen: gizu salima / İstanbul/Türkiye
15 Şubat 2005
tarzınız gerçekten alışılmışın dışında. insan okurken soruların içinde aslında cevaplarını buluyor. gerçekten çok güzel, yeni yapıtlarınızı bekliyorum. teşşekür ederim




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sonsuz Yol


Aksel Erim kimdir?

Her insan bir dünya kendince Dünyalar var dünyanin içinde Yasamak anlam kazaniyor sadece Paylastikça sevince


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aksel Erim, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.