Bu hafifçe kenara itilecek bir roman değil. Daha büyük bir şiddetle uzağa fırlatılmalıdır. -Dorothy Parker |
|
||||||||||
|
Ama sulandıkça çürüyen bir kaktüsten ziyade üzerinde milyonlarca dikeni bulunan bir kaktüs… Biz her zaman olduğu gibi bu kaktüse anlam yükleyeceğiz. Ve dikenlerini eros'un oklarına benzeteceğiz.. Kurak yağmursuz bir çölün ortasında tek başına bir kaktüs düşünün Üzerinde milyonlarca oku var Hani kazara oradan geçen birileri olursa onu kendine aşık etmek için oklarını fırlattığında ıskalamayayım diye.... Aslında o kaktüs bir zamanlar aşk tanrısı erosmuş Öykü başlıyor; Eros var olma nedeni olan aşkı paylaştırma olayını abartmış Öyle ki oklarıyla iki kişiyi birbirlerine aşık etmesi gerekirken; bir gün Poseidon ile deniz kenarında mangal partisinde rakıyı fazla kaçırınca oklarının hepsini rast gele insanların üzerine atmaya başlamış. Bu; sarhoş otomobil kullanma olayı gibi bir şey O kadar abartmış ki işi milyonlarca yıllık ok stokunu bir günde bitirmiş... Sonuç; günümüzde bir kişinin birden fazla kişiye aşık olması aşkta yanılması deneme yanılma meselesi aşkın anlamını yitirmesi aldatma aldanma ……….. Eee tabi böylesi bir olaya sebep olan cezasız kalmamalı… Eros cezalandırılmış Tanrılık ehliyetine süresiz el konulmuş Ve insanların kolay kolay uğramadığı çöllere sürülmüş... Eros o gün bu gündür insanların kaktüs olarak bildiği bir bitki olarak varolmakta... Bir gün herhangi bir şekilde elinize kaktüs dikeni batarsa; o yıl dikkatli olun Eros’un bilinçsizce sağa sola fırlattığı oklardan olabilir..... Yavuz İgret (16-03-2004)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yavuz İgret, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |