..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Gülün dikene katlanması onu güzel kokulu yaptı." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Şiir > Anı > Deniz Ayvaz




16 Mart 2005
Otobüs Durdu...  
Deniz Ayvaz

:BBHI:
Herkesin kimliği geri geldi. Getirip teslim etti jandarma diğer üç kişinin kimliğini ama benim kimliğim gelmedi. Otobüsün yoluna devam etmesi gerekiyor ama edemiyoruz. Huzursuz olmaya başladı yolcular. Gözler üzerimde hissedebiliyorum..Yavaş yavaş bende de başladı huzursuzluk. Oysa otobüs durana kadar sendeydim ben. Hatta içeri giren ilk Jandarmayı görene dek.

..Anahtarımla açıyorum kapıyı. Sen içerdesin ama,kapıyı kendim açıp giriyorum içeri. Kavgalarımızdan sonraya denk düşüyor genelde eve kendi anahtarımla girişim. Oysa hep evde oluyorsun o vakitler. İşte yine evdesin.Salonun ortasına oturmuş bir şeyler kırıyorsun. Daha yeni başlamışsın bu işe belli. O kadar da beceriksizsin ki, bu işi gelişime denk düşürmüşlüğün apaçık ortada. Ve o kadar çok şey kırdın ki içimde, şimdi kırdıklarının lafı mı olur? Konuşarak hiçbir şeyi çözemeyen iki kişi olup çıkmışız. Ellerimiz birbirimize kalkmalarda.. En sevdiğim müzikleri içinde barındıran kasetlerimi kırıyorsun. Rafda senin kasetlerinin altında duruyorlar.Yani elini attığın zaman eline ilk gelecekler bunlar değil. Bana ceza verme konusunda aşıyorsun kendini ne yazık, aşka katkılarınla değil...

Daha da tedirgin olmaya başladı yolcular. Hele yanımda oturan amca oflamaya bile başladı. Yanımda oturuyor oluşunun başına bir iş açacağından tedirgin. İşte o an anladım dakikaların bazen nasıl saatlere denk düştüğünü. Neyse ki Jandarma kapıda beliriyor. Adımı bağırarak sertçe “..kim?” diye sesleniyor. Elimi kaldırıp “Ben..” dediğim anda bütün başların, bakışların üzerime çöktüğünü hissediyorum daha ağırlaşmış olarak. Bana bir şey söylemeye gerek duymadan uzatıyor kimliğimi. Otobüsten inmeden özür diliyor ama yolculardan ”..Beklettik.İyi yolculuklar..” Yanımdaki amcaya inme inmeden yolumuza devam ediyoruz tekrar..
..Huzur.. Ne zaman yanıma yöreme uğrayacaksın?..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Tebrıkler..
Gönderen: MISKA / İstanbul/Türkiye
27 Kasım 2006
durana kadar da sendeydım...nefis bır calısma,cok heyecanlandım okurken...gokkusagının tum renklerı senınle olsun...dıkkat et kendıne lutfen.dıkkat et......

:: Güzel!
Gönderen: Var Samsa / İstanbul/Türkiye
2 Mayıs 2005
Güzel bir şiir. Deneme başlığı altında yazdığınız Haziran'da kanımca şiir başlığı altında olabilir. Kimse ısmarlama birşey yazmaz ama...Gerçekten: Öykü, deneme yazmanızı bekliyorum, keyifle okumak için. Selamlar

:: Tebrikler!..
Gönderen: Özgür Çekmer / /
21 Mart 2005
Keşke anılarını ve diğer bütün yazılarını ve huzursuzluklarını bizle daha fazla paylaşsan... Harika bir anlatımdı... Sanki bir anı değil, bir şiir okudum... Paylaştığın için çok teşekkürler... Yürekten sevgiler...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anı kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kime Sorsam...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Süzme... [Öykü]
Haziran [Deneme]
Kendini Koşmak [Deneme]
Dileniş... [Eleştiri]


Deniz Ayvaz kimdir?

74'ün sonuna doğru başladı yolculuğum. . Bekleyememişim yeni yılı. Belki de içimdeki kargaşa bundan. Eskimişliğin, eskimişlerin beni bulması bundan.

Etkilendiği Yazarlar:
Çetin Altan,Ahmet Altan,Yaşar Kemal,Livaneli,Romain Roland


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Deniz Ayvaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.