Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
artık korkuyorum uzun yolculuklardan.. en son oturup sabaha kadar ağladım o güzel sahil kasabasının sıcaklığından tek başıma dönerken.. giderken de ağlamıştım bütün yol boyunca.. anılar rahat bırakmadı, ben oturup ağladım bursadan geçerken.. oturup ağladım oyuncak aldığımız yerden geçerken, tost yediğimiz, dolaştığımız çiftlik evinin önünden geçerken. oturup ağladım yalnızlığımıza.. ben annemle bu sefer başka bir arabada, babam başka bir arabada, ablam başka bir arabada giderken.. beyaz minibüs tarzı bir araba; içinde babam beyazlara sarılmış.. ablam çok uzaklardan geliyor.. amcama dedim bu defa. .bütün beyaz arabaları geçelim biz en önde olalım..... sabaha kadar oturup ağladım geride kalanlara.. anılara ağladım, babama ağladım, kendime ağladım, anneme, ablama ağladım. .o kadar kısa olmasına rağmen ne kadar çok şey sığdırabildiğimize ağladım şu 17 seneye.. onla geçen 17 senede hep ondan kaçtım ama şimdi onsuz geçecek bir 17 seneye tahammülüm yok.. gücüm kalmadı artık, o ardına saklandığım mutluluk maskesi en sonunda düştü yüzümden ve ben bir elimde hatıralar diğer elimde yaşanacak olanlar dilimde de bir şarkı sabaha kadar babamin mezarinin basinda oturup ağladım......... Bana bir masal anlat baba İçinde tüm oyunlarım Kurtla kuzu olsun Şekerle bal.. Baba bir masal anlat bana İçinde denizle balıklar Yağmurla kar olsun Güneşle ay... Anlatırken tut elimi Uykuya dalıp gitsem bile Bırakıp gitme sakın beni.. Bana bir masal anlat baba İçinde tüm sevdiklerim İçinde istanbul olsun...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Derya Karaosmanoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |