Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
bütün çim alanı bir metreye yakın karla kaplı. Agaçların yaprakları dökülmüş, heryer bembeyaz.. Penceremden dışarıya baktıgım da bahçenin sag dıp köşesınde JUSTINE 'nin mezarlıgı.. Ne garip degil mi?Hava öylesine soguk ki gözyaşlarımın anında dondugunu hissediyordum. Sessizce bir of çekip bir sigara yaktım ... Sadece sigaram ve ben..Yapayalnızdım... Bir ayak tıkırdısı, içinde boguldugum bu sessizligi sona erdirmişti..Yatagın bir kösesinde kıvrılıp 'Allah'ım ne olur bu ayak sesi bana gelsin...'diye iç çekerken ..... TAK! TAK! TAK! Heyecanla kapıya dogruldugum da karsımda hiç tanımadıgım bir delikanlı.. Şaşkınlıgım bir kat daha artmıştı.. Genç delikanlı, ' Aylin Arslan?' dedı ve odamın kapısındaki çiçeleri gösterdi... O an sanki karanlık girdaplarla dolu odam cennet bahçesine dönüşmüştü... Zambaklar,güller,orkideler...Saatlerce çiçeklerimle oyalandıktan sonra sigaramı alıp koridorda yürümeye başladım.. Odamdan ilk defa cıktıgım ıcın bıraz heyecanlıydım.Agır ilac kokusu midemi bulandırıp, basımı döndürmüstü... Ve en sonunda kantine ulaştım.Çayımı yudumlarken eşliginde de sigara dumanım cabası... Karşımda küme küme oturmuş, tek oturmuş kafası dumanlı beyinler, ilaçlı vücutlar..... Neydi ki insanları bu hale getiren?Neydi beni onların içine atan....?Hayretle baktıgım bu insanları merak ediyordum, beyinlerindeki bastırılmış düşünceleri, ağrılara dayanan bedenlerde ki direnci.. Zordu besbelli; HAYATIN ANLAMINI YİTİRMEK VE YİTİRTMEK.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © aylin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |