Aşk eski bir masaldır ama her zaman yepyenidir. -Heine |
|
||||||||||
|
yalnızım yine yalnız da olmak istiyorum berrak gökyüzü ve açık denizle ve ikindi oldu etrafımda yine dostlarımı bir ikindi vaktinde bulmuştum ilk kez bütün ışıkların daha sessizleştiği saatte zira gökle yer arasında yol alan her mutluluk sığınacak ışıklı bir ruh arar ey ömrümün ikindisi! bir zamanlar benim de mutluluğum vadiye inmişti,sığınmak için o zaman bulmuştu o açık,konuksever ruhları. ey ömrümün ikindisi! nelerden geçmedim ben; bir tek şeyim olsun diye bu canlı fidanlığı düşüncelerimin, bu tan ağartısı en yüksek umudumun... sevgimin güneşi kuluçkaya yatmıştı üstümde kendi özsuyunda kaynayıp pişiyordu gölgelerle kuşkular,işte o zaman uçup gittiler üzerimden... derken ,buzlu sisler yükseldi benden geçmişin mezarları parçalandı, diri, diri gömülmüş nice ızdıraplar uyandı kefenlere bürünmüş uyuyorlardı sadece. son savaşımın saati çalmadı daha tam şimdi mi çalıyor yoksa? gerçek; sinsi bir güzellikle bakıyor bana denizle, hayat... ey ömrümün ikindisi! ey akşam öncesi mutluluk! ey açık denizlerdeki liman! ey güvensizlikteki huzur! nasıl kuşkuluyum hepinizden... güvensizliğim sizin sinsi güzelliğinizden pek tatlı gülümseyişlerden kuşkulanan aşık gibiyim ben çekil git, ey mutlu saat! seninle istenmeyen bir mutluluk geldi bana. en derin ızdırabıma hazır duruyorum burada ben işte yaklaşıyor yine akşam, güneş yine batıyor çekil,mutluluğum benim!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali Özev, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |