Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates |
|
||||||||||
|
Ne dedin aşkım?.. Kadeh sesi miydi çınlayan kulağımda?..Hı hı..İsterim tabii.. Mum yakalım şuraya..Tabii, müzik de açalım. Ne hoş oldu. Neden? Kimbilir.. Kimi düşünüyorsun? Bana mı kızgınsın? Nooldu? Neden suskunsun? Boşver sormadım tabii..Neden’lere cevap vermezsin sen.. -Tabii ki her şeyi yaparım..İste aşkım.. -Saçmalama! -Uyuyalım mı? -Uyuyabilir misin ki yanımda, hahahaa? (Joker suratlara benzedi suratın.!)Uyumak bir ayrıcalık senin yanında.. “Al beni” Dedim sana! “Sar beni” diye bağırdım kollarına. Kafana attım kendimi!.. Hım? Fırlattığım bir tabak mıydı benim? İçimden düşenler ses mi çıkardı? Pardon, aşkım..Rahatsız ettim! Sesinden irkildim. -Bir şey mi dedin? -Yoo, demedim. Hiç söylenir mi sana?! Beni kapıda sarılarak karşılayışlarını mı? Özledim mi? Yok’lar, unutturuldular.. -Dans mı?, eğlence mi dedin?- Gerçekten mi? –Ahh, unuttun sanmıştım.. -Ne?!..Dans etmeyecek miyiz?..Ama kalkmıştım.. Ellerim niye mi buz gibi? Hahhaa..Dalga geçme artık!.. Efendim?..Kız arkadaşı mısınız??..Bu karşımda kötü konuşan kadını mı aldı sevdiğim adam?..-Doğru, beklemeliydim ondan..-bana lütfen “canım” demeyin!” Sizin gibi konuşamam ben!.. -Peki, kabul..Hadi gidin artık. Daha uyuyabilmeyi deneyeceğim ben. (Teninin kokusunu, özlerim tabii ben. Ama sevinirim, bir başkası benim kadar içine çekemez.) Büyümeye devam etmeliyim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ezgi, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |