Hiçbir şey insan kadar yükselemez ve alçalamaz. -Hölderlin |
|
||||||||||
|
Yalnızlıktan başka ne verebilirdim? Oysa sen bana farklı olacak demiştin. Haklısın, senden sonra kimseye Ceylan'ım diyemedim. Gözlerime sakladığım çile, Öksürüğe boğduğum kederim, Ve artık umudu yitirmiş sözcüklerim kaldı bende. Çok istiyorsan, Hala sadece Sana sakladığım, Bir kaç tane şiir var şu koca ellerimin terli teninde. Hayatla oynuyorum şimdi bu kumarı, Tükendiği yerde bitsin diye mutluluk. Sen bile içimdeki Seni söküp alamayacaksan Bataklığın bu kıvamında, Yaşarım ben, Ne zaman seni sevebileceksem, Sen bile anlamadan. Seni Seviyorum, Ne Seninle ne de Sensiz yaşayabiliyorum. Bekleme artık eski beni, İpi geçirdim de bir sandalye kaldı geri, Düşünmedin, anlamadın; Oyun mu sanıyorsun? Bitti diyen sendin, Yok artık bu pembe dizi.. Çok mu sevdin bu mısraları? Ne garip sen okuyorsun, Ben çürüyorum. Belki de yeni bir bedenin omuzunda, Bu aptaldı diyorsun peşimdeki deli. Ağlama, ağlarsan tabii, Düşünme, okuma artık, Yalnız bırak beni. Çok seviyordun madem bu fani bedenimi, Neydi eksik, yarım benden beklediğin Neydi bu hayatın sana verdiği Neye değiştin benim sevgimi? Çok kıskançtın, beterdin dedin, Bir düşünüp anladın mı beni? Yaşamaya çalıştın mı bir kere Benim tüketen kabusumu? Sen beni sevdin de madem, Benimle güzeldi ya dünya, Neler oldu soğuk bir kez vurup Kollarımı kırınca? Çok değerliydim madem Benim için hangi yalandan vazgeçtin, Ya da beni hangi parlak ışığa değiştin de, Sensizliği verdin kan kesmiş gözlerime? Aldırmadım, değilim yine de pişman Bilmek istersin yine de, Tükendi artık gözümde, Yok senden başka Ne bir dost ne bir düşman. Seni seviyorum, Olmasın cesaretin, Sen ne de olsa herşeyi biliyorsun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © yusuf-muhammed, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |