İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
Düş Gecenin ilerleyen saatlerinde bir ses beni uyandırdı belki de beni uyandıran bir ses değildi. Mutfağa doğru gittim su içmeye çeşme sanki siyah akıyordu, korktum ve elimdeki bardak düştü kırılan bir şey vardı ama bardak mıydı kırılan şey mutfaktan kaçmak istedim, nereye kaçabilirdim ki koridor çok uzun gibiydi ama bir adım atınca başka bir oda da olduğumu anladım koridorda hayat gibiydi uzun görüp ama hiç öyle olmayan, artık evde olduğumdan şüphe ediyordum çünkü evin sıcaklığı kaybolmuştu aslında o sıcaklık önceden uçup gitmişti ama artık hiçbir şey hissetmiyordum, yoksa kaybolan hislerim miydi hiçbir şeyi çözemiyordum oda loştu bir şey gözüme çarptı bir çerçeve içinde ne olduğu belli değildi ama bir mektuba benziyordu ama seçemiyordum yaklaştım ama başka bir yerdeydim sanki ortam değişmişti. Bir bağlama duruyordu orda dokunmak istedim az da olsa çalabiliyordum ama dokunamadım artık korkuyordum, en azından ne olduğunu bilmek istiyorum korkum merakımı bastıramıyordu, bir şeyler anlatmaya çalışıyordu simgeler anlamıyordum, korkudan ve terden su içmek istiyordum ama nereye gideceğimi bilmiyordum loş kendini karanlığa bırakıyordu hayatta olduğu gibi bir yöne gitmek zorundaydım sola gittim neden olduğunu bilmiyordum, gittim işte karanlık gittikçe kendini bırakıyordu sanki güneş ışınları gözüme çarpmaya başladı. Uyandım ne olduğunu halen anlamadan ve su içmeye gittiğimde bardağın kırık olduğunu fark ettim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Adar Kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |