Düşmekten yükselme doğar. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Bir de sen bilemedin pamus Seni düşünüyorum pamus Bulutların memesini sağarken Toprakların yüreğini okşarken Damlalar kirlenir düşlerimde Umutlar kirlenir Yine de git diyemem sensizliğe Ama git!.. git vakit varken... Kalbimin sesini dinle pamus Önceden böyle mi çarpardı? Gözlerimin içine bak pamus Önceden böyle mi bakardı? Sen buradan gideli pamus... sen gideli Her şeyimi alıp götürürken Hülyaların tadı buruk yüreğimde Gerçeklerin tadı buruk... Ahular buğulanmış gözlerimde Depremler kıpırdamış Sen buradan gideli pamus... sen gideli Beni bana benzetemediler Ne olur darılma pamus!.. Yaşıyorum diye kızma bana Kan verirdim yaşasaydın Can verirdim yaşasaydın Seni veremezdim pamus Bileklerim güçsüz kaldı çoğu zaman Ayaklarım nasır tuttu Hüzünlerin mührünü vurdular alnıma Yaşamın çilesini... Yine de yaşıyorum pamus İstemeseler de yaşıyorum Seninle de olsa... sensiz de olsa... İmtihan içinde imtihana koşuyorum... Aldırma pamus!.. sen aldırma bunlara Beni tanımaya çalışma Izdırabını sorgulama gözyaşlarımın Kırgınım diye darılma!.. Beni ağlatma pamus!.. Ağlatma bu geceleri Anlatma sırlarımızı Anlatsan da anlayamazlar zaten Beni bir tek 'Gül Endam' anladı O da yanlış anladı Ve bir gün Çekip gitti pamus...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mustafa ATİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |