Şiir, seçmek ve gizlemek sanatıdır. -Chateaubriand |
|
||||||||||
|
Hani şu çoraplarını ters giyen varya Ve ayakkabılarını Bazen de duygularını Hani geceleri anne karnındaymış gibi uyuyan varya Elleri dizleri arasında Ve başparmağı ağzında uyanan O benim işte, o benim.. Hala, hala bir yanım asfalt ve Bir yanım çocuk.. Bir yanım din gibi köktenci; Biryanım çırılçıplak, dil gibi.. “Hüznü; boynuna bağladım gözlerimin, Yüzünden astım..” Sahi bana gözlerini kiralar mısın sevgili, Bir bardak suya Bir yüz çizerim gölgemin parmak uçlarıyla, Gözlerine ait. Bana gözlerini.. Gözlerini sevgili.. Kiralar mısın? Oysa, Oysa ben sana gözlerimi karalamaya hazırdım Tıpkı karakalem gözlerimdeki düşler gibi Karaladığım… Sahi, Sahi sevgili, Senin gözlerin değmedi değil mi Marmaranın kan soğuğu tenine Sen hiç ıslanmadın, yağan bir gecenin penceresinde Ve üşümedin.. Ve ısınmadın hiç, dolunayın hatrıyla Değil mi? Bir dua çizebilir misin bana, bir dua ? Sabahın tam karşısına, bir dua Sana tutunabilmek için, Çizebilir misin? Hadi boya bu kalbi, Hadi. Hadi boya hiç tanışmadığın ıslaklığımı Hadi boya, ayaza Hadi, boya bu bedeni Karanlık bedeni ama beyaza Hadi boya, hadi boya; bir fırça darbesi daha.. Şimdi içimde: Kuruboya hastalıklar Yüzümde hicazet ve haciz memurları Temize çekilemeyen bir beden Tanışmaya nasip olunamayan düşler Ve dudaklarında beslenen acizliği Çocukluğumun.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © AYCAN KÖSE, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |