Uygarlık, gereksiz gereksinimlerin, sonsuz sayıda artmasıdır -Mark Twain |
|
||||||||||
|
Sevgili sen misin ? haykırsam hisseder misin ? seviyorum seni desem sende beni her zaman sever misin ? Yine yanlızlık çöktü içime sensiz bir gece daha .. ve geçiyor zaman her yaşanan sevdaya inat .. Özlemin gönlümde çaresini bulamadım çözemiyorum şifreyi .. Yardımını isterim lakin sende faydasız kalırsın derdime .. Uzaklardasın bilirim beni görmez sesimi duymassın .. Her saniye senin zikrini çeken bu yaralı gönlüme .. Senden yana bir cezbe gelse ağlar lisanım yaş olur gözlerim .. Ve çaresiz sabaha kadar seni arzular ve yanlız seni özlerim .. Sönük kalıyor bu sevdaya karşı kurulacak kelime ve cümleler .. Karagözlerine karşı duyduğum sevgiyi hatasız ve tam anlamıyla dökebilsem kağıda .. Bir anlatabilsem aşkımı sevdamı istediğimi .. Bir diye bilsem tek sevdiğimin sen olduğunu .. Gönlüm anasını bekleyen yuvada çaresiz ve yapacak hiç bir şeyi olmayan küçük bir kuş .. Ancak düşmanımdır bu araya giren zalim gurbet sanki kara bir baykuş .. Her zaman güçlü olmam gerektiğini her zaman dimdik durmam gerektiğini söylerdin .. Hiç bir kula kulluk etme, Allah(c.c)'tan başka kimseye secde etme derdin .. Zalimerden olma garipleri hor görme, yüreğini sevgi ve aşk ile doldur .. Küçüklerini sev büyüklerini say, boş konuşma, harama yönelme .. Her zaman hatırlıyorum bal sözlerini yaralı gönlümde .. Ancak birşey öğretmedin bana.. galiba unuttun.. Senin özlemini, senin hasretini ve bu zalim gurbeti nasıl yeneceğimi .. Senin sevgini nasıl muhafaza edeceğimi .. sen uzaklardasın bense burada .. ben çaresiz sense habersiz.. gönül gülü solmadan ömür son bulmadan bu zalim gurbete bir çare bir akıl bana yardım et desem yardım edermisin ..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ahmet emre, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |