Bir sanatçı başarısız olamaz; sanatçı olabilmek bir başarıdır. -Charles Horton Cooley |
|
||||||||||
|
Dönmeyecegini bildigim icin unutmayi denedim, hatta memleketimden bile cok uzaklara kactim.Kactimda kayboluverdim yalnizligimla aydinlanan o büyük sehirlerin bilinmezliginde .Oralarda da sen vardin icimde; Ankara'nin serin havasinda, Izmir'in masmavi denizinde, Istanbul'un büyüsünde sen vardin, seni gordum onlarin yakinliginda. Cünkü seni de götürmüştum oralara, benden daha yakin işlemistim icime... Anlatabilecegim kadar yazmak, yazabilecegim kadar anlatmak istiyorum. Ama yinede , su anki duygularimi ifade etmek icin kelimelerden fazlasini kullanmam gerektigini biliyorum. Kulaklarim dostlarimi da dost olmayanlari da duymuyor . Sensiz gunlerimde anladim ki sen bir bütünün fazla olan bölümüsün. Sen kalbimde sonsuzlukla ölümlüyü birlestirdiğimsin. Sen keyifli animda yokluğunu önüme getirip hüzünlendigim, kederli animda hayalinle neselendiğimsin. Sen sadece ölüme çare bulamayan bedenimin bicareligisin. Sen bedenimde alevlendikce alevlenen bir hasret ateşi, sen ismin gibi değerli mücevherim, senki benden öte icimde yasayan bensin. Gun batarken yavastan ayin gölgesi camaduserken bir defa bile kahkahalar atarcasina neşeli calmayan telefonum calacak ,kapim buyuk bir hevesle vurulacak gibi geliyor. Yasadigim evi, sokagi ,geceyi taniyamadigim ve anlayamadiğim anlar oluyor. Bir anlam veremedigim soğuk tebessümler sarip, yine kayboluyor önümden, bir sen kaliyorsun. Ne isimler soylendi , ama dilimden bir sen düşmüyorsun.Sana benzettigim icin kac kizi yolda çevirmeye calisip hayal kirikligi ile boynumu önüme egğp hüzünlendiğimi bilemiyorum. Basim dik gururum cok gerilerde kalarak söyluyorum ki sana asigim. Anlatipta varamadigim yuce dağlar gibisin gözumde. Yanimdayken bile sana ulasamiyordum,simdi yanindan bile gecemiyorum. Kimi zaman varki görmezlikten gelmeye calistim,dedim ya yuce bir dağsın,sisler,nehirler,denizler var onunde; goremedi zaten gozlerim,uzanip...Uzanip dokunamadı ellerim . Gonul gozu is var tuttu seni;gönül gözü ile çicekler verdim,kosusturdum pesin sira.Madden yok olan sen, icimdeki beni saran en buyuk maneviyattin. Biliyorsunki geceye muhtacim; hayallerin en istirapli olanini, kanter icinde kalacagim rüyaları gonderiyor bana.Göz kapaklarim mahalle bakkallarinin kepenkleri gibi, sanki aksamci sarapcilar gelecekte alem yapacakmis gibi gec kapaniyor, belki acik sabahlara dek. Sabahlara dek zorda olsa gormeye calisiyorum seni.Biliyorum ki sende istersen gorebilirsin. Hafif yan cevrilmis yüzünle bakip , seni ne cok sevdigimi gorebilirsin...Eger istersen..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ersoy, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |