Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides |
|
||||||||||
|
sen asrin sevgilisiydin bense, serseriydim annemin suçuydu hep, şımarttı beni toplardın ya saçlarını arkadan, üsküdar bu halinle ne çok severdi seni, her gün pazartesiydi seninle haftasonu sensiz... asrın duygusuydu sen'lelik saçlarını denize atıp toplardın ya gemileri o an uzak pasifik adalari çıkardı bahtımıza sırf serseriliğin hatırına asrın kokusuydu sinen ceketime bi de seni evden beklemeseler!! okul çikisi mavi kaçamak ve vapur ve hala güzel gelen pasifik adalari martilara attigimiz simitlerin anlami vardi ve bir de seni hatirlatan şu eski iskele bu halimize en çok üsküdar gülerdi sen asrin sevgilisiydin ben serseriydim annemin suçu inan simartti beni hep ama ulaşamasam da güneşe zıplamayı ondan öğrendim ben ayaklarimin yerden kesilmesi sırf bu yüzdendi seni öpmeye bahane mi yok? bugün fenerin maci baban da inadina karakartal bi gören olursa yandik! dudaklarin çok maviydi öpmesem olmaz bi duyan olursa yandik! fener son dakikada galip yine yandik! ne çok yanmistik seninle; yüzümün kizarmasi sırf bu yüzdendi okul bitince gittiniz üsküdardan, bu olaya en çok üsküdar üzüldü ben gemileri saydim yine uzak pasifik adalari hayalleri kurdum bi palmiyenin gölgesine kuracagimiz, mütevazı kulübemizde bob marley'in sesi ve senin aksamdan çözülmüs saçlarinin nefesi sen asrin sevgilisiydin ben serseriydim simdi bahardan kalma bir agaçla birlikte bana verdigin ceketin ceplerindeyim belki ordasindir diye bakmaya gittigim uzak pasifik adalarından birinde!... ....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © levent özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |