Özgürlük sevdası insanın başkalarına duyduğu sevgidir; güç sevdası insanın kendine duyduğu sevgidir. -Hazlitt |
|
||||||||||
|
zaman tükendi işte sonunda! batmayacak sandığın güneşli yazlar kaçamak iskele gülüşleri , saçlarında şimdilerde bu yeni beyazlar.. sen de anla artık bunu zaman tü- ken -di giderken gözlerinde bambaşka birinin hayali! yaz bitti ya ondan biraz da bu sevimsizliğimiz bu karmaşa içinde paslı duruşlar bu ayrılıkçı görüşlerimiz aşkın bölünmez bütünlüğüne ters düşmüş fena incitilmiş kimsesizliğimiz biraz da yazın bitişine... ah ! vadi kadınları anasona su katmadan içen kadınlar ; onlar hep gelirler, gelirler, gelirler eteklerini kaldırmadan giderler, bunun adı burda söylenmez bir kadın geliyorsa eğer korkarım ondan ben her geliş gitmek içindir sanki .. tuzak kendisini yeniden kurar hain bir gecenin düş boşluğunda bedenler çoğaldıkça kelimeler azalır .. ve sessiz bir vedaya dönüşür her tehdit giderim gidiyorum gittim... bir imla kuralına sığmayan hiçbirşey bir aşka da sığmaz! ve hiçbir gidiş daha az değildir diğerinden .. bembeyaz bir bezginliktedir canlılığın türkçe sözlükler ararsın derdine emsal olsunlar , bütün dillerde aynıdır oysa ızdırabın seni de o vadiye yolladılar! ana rahminde bahşedilen uzuvların , ciğerlerinde düşüncesiz kurşunların vardır artık çünkü sessizlik diye bir silahı var hayatın bir sustumu kaybolursun dünyanın orta yerinde elinde kağıt helva, aklında uzak denizler kalırsın bir karanlık terkedilmişler vadisinde hiçbir öpücük kandıramaz o zaman seni çünkü sokakda öpüşmek hala ayıptır bu ülkede; nede güzel sırla dolu her yer ne de güzel foya öpüşmek çok mu kötü anatolya! namus tertemiz! polisler zamanla yaşlanırlar nasılsa sevgililer vadiden ayrılırlar... yaz biter başka yerde başka mevsimler biter ve bir kadın geliyorsa korkarım ondan ben çünkü bıraksalar burnununun ucundadır dünya oysa biz o vadide her gece ne güzel rakı içip sevişmiştik rüya gibi; anladım; insan bir kere sevişirmiş, gerisi onun hayali.. .
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © levent özgür, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |