Yüz kişinin içinde aşık, gökte yıldızlar arasında parıldayan ay gibi belli olur. -Mevlana |
|
||||||||||
|
Hiç konuşmadı benle, slm vermedi ancak bana her bakışında çok derin anlamlar yüklü bakışarla ve beni kendine tekrar tekrar aşık ederek bakıyordu. Bütün gece gözümü ondan ayıramıyordum. Derken bir ara bir arkadaşına çakmak istemek için yaklaştı; şans bu yaa orda bir tek çakmak bende vardı. Verirken elim eline değmedi ancak çakmağımı teslim alırken elimin eline değdiği, tüm hücrelerimde tenini hissettiğim an heyecandan mı mutluluktan mı bilmem havalara uçacak gibiydim. Bir ara uzaklaştım kalabalıktan yaktım sigaramı ve hayalini kura kura volta atmaya başladım hemen yan sokakta bir an onun da kalabalıktan sıyrılmış bir halde yanında bir arkadaşıyla orda olduğunu gördüm tam karşı kaldırımda kimsenin olmadığı bir yerde öylece karşımda duruyordu. O an yanına gitmek sıkıca sarmak istedim onu ama yapamadım. Yapamadım çünkü o benden sonra başkalarının olmuştu, belki de gerçekten seviyordu o kişiyi. Bütün gece ister istemez surat asıyordum, onu görüyor, bazen sesini duyuyor, o yosun yeşili o harikulade gözlerine bakıyordum ama ötesine geçemiyordum, kıramıyordum kilidini, kaybolup gidemiyordum içlerinde. Hep daha önceki günlerimizi hatırlıyor, gözlerinin içini gülerek bana bakışlarını, gülümseyişini, tenine temas ettiğimde içimin titreyişini arada bir yaptığımız küçücük kaçamakları...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © platonk aşık, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |