..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Fatih




21 Eylül 2006
Gel Gönül  
Fatih
Aşkım üzerine düşen her damlada saklıydı... Olmayan Sevgiliye...


:AFIJ:
Gözlerinin daldığı yerde yüreğim... bir bahar akşamı, belki de bir kış sabahı, kim bilir belkide bir yaz günü hayallere dalıp gözlerinin çok uzaklara gittiği anlarda buluyorum kendimi... Biz serin yaz akşamı doğanlardan değiliz, elbette rahat içinde büyümedik hiç bi zaman hüzün bize uzak olmadı ve tabi sevgide yakın... Zor sevdik zor aşık olduk insanlara. Korktuk belkide insanlardan canımızı yakmalarından veya üzmelerinden... Buz kesti kalbim karşılarında, dilim konuşmadı sustu, gözlerimi kaçırdım hep gözlerden de bir tek senin gözlerinin içine baktım...
Sıcaklığın ısıttı beni bir kış gecesi sağukta, nefesin arkadaş oldu buhulu gözlerime... Sevdim seni biliyormusun deli kız hemde çok sevdim, hiç bilemiyeceğin kadar... Sana sevgim bir an azalmadı bugune kadar bundan sonrada azalmıyacağı gibi...Sevgim seni korusun diye yalvardım her gece... kendime etmedim sana dua ettiğim kadar, hiç kimseyi sevmedim belki kendimi bile seni sevdiğim kadar... Bakışlarındaki her buhu her hüsran içime bir hançer sapladı sanki sen üzüldün ben öldüm, sen güldün ben dirildim... Hadi uzat ellerini, gözlerini kapat ben ordayım... Gözlerimde seni gördüğüm her saniyenin fotoğrafı sırayla geçiyor... Hayalinde yaşıyorum, seni çok özledim hadi dindir içimdeki fırtınayı, yağmur ol üzerimi yağ... Her yağmur tanesinde sana tekrar aşık olayım...Sonra günüme şems ol ışıklarınla bak gözüme...Gözlerinin daldığı yerde yüreğim var....Bir ben birde yüreğim olmayan sevgiliye...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Fatih kimdir?

Gecenin içindeki ses

Etkilendiği Yazarlar:
yokki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Fatih, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.