Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim |
|
||||||||||
|
Ey karanlığın şafağı, akşamın kızıl alevi, sabahın yalancı seheri! Ey hayatımın baharına zıpkın gibi mıhlanan, hayatımın meçhul yoldaşı! Ey sevda denizinin soğuk nefesi... Ey aşk girdabının zavallı yolcusu... Sen susuzluktan dudağı çatlamış garip bir yolcunun avucuna aldığı bir yudum su, sen gecenin kör sukutundan dalgalanan gökyüzünün vurduğu en keskin uçurumsun. Ben hayatın iğrenç çehresini yırtmaya ve sonra gömmeye ve sonra unutmaya çalışan ve kendisiyle hesaplaşan bir geleceğim. Ben edilgen olmak istemiyorum, ben gözlerimi açmak istiyorum. Ben hayatın dilini okumak istiyorum. Ben ışığı arıyorum ışık ortasında. Ben ışığı ararken ışık olduğunu unutuyorum. Yıldızlar asılı kaldı hüzünlü bakışlarımda. Yüzümde, utancından süzülerek akan bir damla gözyaşı daha yüreğime düşmeden buz kesiliyor gamzelerimin kucağında... Kulağıma gelen seslere inanamıyorum artık, ya da söylenen tatlı sözlere ya da hiçkimseye.... Bu niçin böyle oldu? Önümde sonu belirsiz koca bir gelecek var. Bu gelecekteki rolümü, fikrimi ve inancımı belirleme çabasındayım. Her geçen gün verdiğim sözlerin ağırlığını hissediyorum ve hissettikçe de hafifleşiyorum. İnanmayacaksınız ama galiba ben değişiyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Abdülbaki, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |