Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Sonrose niye ki sevmedin beni,ben de yaşamayı sevmedim, Sonrose, uzaktan uzaktan sevgilim... bir kasım sonrası mevsim kışa dönmüştü, hani hatırlasana sonrose, gözlerim gözlerine kadar gelmişti... ah o büyümeyesi çocukça hırçınlığın, biraz tuhaf anlamsız, sonra emanet gözlerinde tükenmişliğim, çekerdi beni en zifiri karanlıklarına gecenin. bir yangın ertesi karabulutlar gibi dağılırdı da sabaha karşı siyahı gecenin, nasıl korkardım tanınmışlığın(d) a yüzümün, aydınlığında sabahın ve yetim gözlerinde. korkardım...caddelerinde bu yarım şehrin, yapayanlız kalmaktan...ve tanınmaktan, bir mülteci bakışım ki rastlayınca şehrin aydınlığına ve hayal gözlerine. sonrose, nezaman başlar bu hikaye? bir başka(sı) nın bakışında ilk cemre düşerken, yorgun gözlerinden içlerine kalbinin. ah o çocuksu büyümeyesi,sevgilim! sen ağır ağır başkasına büyürsün. oysa sonrose biraz da elevermekti, evliyalardan öğrendiğim sırrımı, ki anlatır dururdun ince dudaklarından sırrım... beni diri ve hep böyle yarım bırakan, senin sevmelerin. biraz da beni elevermektir... sonrose! bir yön bulabilseydim kendime şayet, kuşlarını uçurduğun tarafta, ya da kat be kat altında zeminin, en parlak yıldızların oturduğu yerde, ve azizlerin kıblesinde, bir yön... korkmazdım belki bu kadar, gözlerinde kaybolmaktan. sonrose, uzaktan uzaktan sevgilim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ismail nail polatoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |