Zamanı gelen bir düşüncenin gücüne hiçbir ordu karşı koyamaz. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Bütün sıkıntılarınızı, umutsuz ve ümitsizliklerinizi unutarak, kendinize kulak kesilebilmek yapabileceğiniz en zor iştir salı günleri. Sendromu batasıca bir günün ardından, kendinizi işinize ancak verebilirsiniz çünkü ve ertelenmiş işler sizi asla rahat bırakmaz salıları. Çarşamba günü hiç de iyi bir seçim değildir, sevinçlerinizi ve mutluluklarınızı erteleyerek aynada kendinize bakabilmek için. Herşeyin ortasında olduğu gibi haftanın ortasında da hiçbirşey düşünmek istemezsiniz, kendinizi bile. Çektiğiniz tüm acıları ve haksızlıkları sineye çekerek, sırf kendinizi, kendi mutluluğunuzu düşünerek Perşembe günleri hiçbirşey yapamazsınız. Sona bir gün kaldığını düşünerek, yetişmesi gereken ve hep sizden daa önemli olduğunu düşündürülmeye zorlandığınız o işler omuzlarınızdayken yapamazsınız. Arefe günleri hep heyecanlıdır, ve cuma günü, tatil arefesinde, heyecanınız içinde boğulur, kaybolur yine kendinize dönmek isteyen yüzünüz Tatillerin hep kendimize ayırdığımız kutlu günler olduğunu sanırız. Sevdiğimizi bir yerlere götürürüz, arkadaşlarımızla sürekli yaptığımız ve hepsini gerçekleştirebilmek için asla ömrümüzün yetmeyeceği bir plana uyarız. Süpriz bir misafiri ağırlarız, tüm konukseverliğimizle. İki günün nasıl geçtiğini anlamayız. Bir hafta daha geçmiştir ve kendimizi yine yalnız bırakmışızdır. Zaman ayıramamışızdır ona bir türlü, başbaa kalamamışızdır onunla. Takvimden bir sayfa daha koparırız, Pazar gecesi nasıl yattığımızı bilemediğimiz yatağımızdan kalkar kalkmaz, pazartesi olmuşur. Kendinle başbaşa kalabilmek; herşeyden, herkesten uzaklaşarak,soyutlayarak kendini tüm evrenden, sadece kendinle olabilmek içindeki küçücük odada, hiç kolay olmaz çoğuzaman, hele de günlerden pazartesi ise.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Doğuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |