..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir zaman karakterlerimin hüzünlü olduklarını düşünmedim. Tersine yaşam dolular. Trajediyi seçmediler, trajedi onları seçti. -Juliette Binoche
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > Doğuş




29 Aralık 2006
Her İnsan Bir Başkasının Hayallerindeki Hayatı Yaşar  
bütün hayalleriyle birlikte gömülürler yolun sonunda

Doğuş


Doktor aslında müzisyen olmak istemiştir.Mühendis eczacı olmayı,kiyager oyuncu olmayı hayal etmiştir hep.


:AHGB:
Aslında kimse hayatından memnun değildir. Tam anlamıyla mutlu insan yoktur. Doktor aslında müzisyen olmak istemiştir. Mmühendis eczacı olmayı, kiyager oyuncu olmayı hayal etmiştir hep. Ancak kader onların arzularına kulak asmamıştır bile.
Sen birisini sevmişsindir, fakat o bir başkasına takmıştır kafayı ve biri de sana deli gibi aşıktır. Bu şeytan üçgeninin içinden çıkmak imkansızdır. Sonunda herkes bir başkasıyla birleştirir hayatını. Kesinlikle severek evlenmişlerdir, ama neyi. İlk aşklarının kokusuna benzetmişlerdir kokusunu, bakışları onu andırmıştır ve gülüşü yine onu anımsatmıştır , sevmişlerdir bunu.
Biz neyi istersek isteyelim,neyi hayal edersek edelim, ne kadar çalışırsak çalışalım, felek hep bildiğini okur ve biz hep kısmet deyip hayırlı olmasını dileriz.
Biz ne yaparsak yapalım herkes bir başkasının hayalindeki hayatı yaşar ve ne yazık ki aslında bütün hayalleriyle birlikte gömülürler yolun sonunda. Nihayetinde bu dünyadan gözü açık gider her insan.
Murphy'nin dediği gibi;bir şeyin olma ihtimali, onu arzulama miktarınızla ters orantılıdır.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kendinle Başbaşa Kalamama Paradoksu


Doğuş kimdir?

az konuşan, çok yazan biriyim

Etkilendiği Yazarlar:
Nazım Hikmet RAN, Ataol BEHRAMOĞLU, Ayşe KULİN, Can DÜNDAR


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Doğuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.