21 yıl bitmişti henüz yeni...bir iki ay geçmişti belkiii..daha hiç bir şey bilmiyordu hayatında önemli yer tutabilecek şeylerle ilgili...bi şeyler değişiyordu yaşamadığı şeyler yaşıyordu çok hoşuna gidiyordu...kendini yalnız hissetmiyordu çünkü karşısındakindende emindi..belki zordu ama emindi..günler dahada güçlendirdi onun hislerini yaşamak istediği şeydi bu..istediğini yaşıyorduu..yıllardır beklemiştii...ilkti bilmiyordu ama önemsemiyordu...yaşamaya devam etti çünkü emindi gün geçtikçe daha fazla emin oluyordu ve mutlu olacağına inanıyordu çünkü o an..o anlar mutluyduu..üstelik sadece kendisi değil..ama hayatı henüz bilmiyordu..yaşamamıştı..çok iyi biriydi kırgınlığı küslüğü hiç sevmezdiihep bu iyiliğinin karşılığını alacağına inandı.ve aldığını zannetmeye başladı..evet öyle zannediyordu3 ay sürdü bu mutluluk...yıkıldı hayatı bilmediğinden yıkıldı.ama tahmin edemezdiki bunu o.tecrübesi yoktu hiç bu konuda, bilmiyordu..saftı,tertemizdi,çok üzüldü haykırdı.ama onu en çok İYİ BİR İNSAN OLMASI ÜZDÜ..eger bir insan iyi biri olduğu için bazı şeyleri yaşayamadıysa sebvebi bu olarak gösterilmeişse bu onu çok üzer zaten...o da öyle oldu işte çok üzüldüü.sebep farklı olmalıydı dedi...ondan sonra mutluluğu aradı ama nerde mutluluğu orada kaldı..aradan zaman geçti mutsuz yine arıyo mutluluğu ama bir iyi insan daha çok ağır darbe aldı....tek avuntusu ne olursa olsun HAYAT YAŞAMAYA DEĞER...ama mutlu ama mutsuz..yaşanacak günler var elinden geldiği kadar mutlu olmaya çalışıyor..umarım başarır....o bunu gerçekten hak ediyor..o kötü olmayı bile beceremediki denedi eline yüzüne bulaştırdı.iyi insan darbe aldı ama yıkılmadı...bundan sorada herşeye göğüs gerebilir umarım..zorlancak belki ama başarması gerek.o bunu hak ediyo...HAYAT YAŞAMAYA DEĞER...