..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Din > R.Betül Çetin




17 Nisan 2007
Bıçağın Altına Yatıran Teslimiyet...  
R.Betül Çetin
Bir testi içinden çıkar kalbini... Daldır En Yücenin muhabbet deryasına...


:AFFC:
Ey babacığım!Emrolunduğun işi yerine getir!İnşallah sen,beni sabredenlerden bulacaksın... Hz.İsmail


O böyle söylüyordu,babasının bıçağı bilerkenki halinden ürküp,O’nu Allah yolunda kurban etmekte ufak bir tereddüde düşer diye,böyle çırpınıyordu çocuk kalbi…


Tıpkı babasının ateşe atılırken yaptığı gibi O’da,sonsuz bir tevekkül eşiğine baş koyuyordu…

Sonra bize Onların hikayeleri anlatıldığında ve Allah bizi yüce bir kitapla karanlıktan nura eriştirdiğinde,hayretle tanık olduk, Onların hal tezahürlerine.Teslimiyet vardı,ucu bucağı olmayan,fedakarlıkta sınır tanımayan,bıçak altına koşarak giden bir teslimiyet,ateşi gül bahçesine çeviren bir teslimiyet…Onlara layıktı ve sadece Onlardaydı…Birde adım adım ardı sıra izlerini kaybetmemek için can verenler vardı…



Biz Onlara yetişemedik,ruhlarındaki engin tevekkülü anlayamadık…Tıpkı Mevlana’yı,Yunus Emre‘yi ve nicesini anlayamadığımız gibi…Biz teslimiyet hududuna varamadık…Eşiğe baş koyma hazzına eremedik…Allah(cc)erenlerin hazzından ikram etsin…Bizim sevap hanelerimize de Onların tükenmez ecirlerinden ilhak eylesin…



Deniz suyu,kendisine bütünüyle teslim olmuş ölüyü,başı üstünde taşır!Diri olan ve en ufak bir tereddüdü olan ise,denizin elinden nasıl sağ kurtulur?

Mevlana(k.s)

_Betül_




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın din kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ey Umman-ı Rahmet
Dua...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Son Cümle...
Hazandayım... Hüzünleyim...
O'nun İsmiyle...
Ayağa Kalk!
Sana Geldim!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Biz Geliyoruz [Şiir]
Sessizlik [Şiir]


R.Betül Çetin kimdir?

ve kalem yazmak istedi. . . içimde paslanınca. . . şimdi gel,bir fısıltıya aşina ol. . . gel!bir toz zerresinin fısıltılarını duyacaksın. . .

Etkilendiği Yazarlar:
mehmet şefket eygi,mehmet akif,necip fazıl


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © R.Betül Çetin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.