Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Hüzünlü günlerin ardından Sevginin fedakarlıkla bağdaştığı noktada Hayat bulur bu cansız beden Sevmenin anlamını ancak o an anlar Tıpkı sahte rüyadan uyanıp Gerçek dünyaya gözlerini açtığını gibi. Menfaatin sevgiyle buluştuğu noktada Tepkisiz kalır bu aciz beden Adeta benliğini yitirmişçesine, İsyan etmeye başlar hayata Çarelerin tükendiğini düşünür. Hayata yenik başlamanın ezikliğiyle Mutluluğa zıt gitmişliğin pişmanlığıyla Canlanmak ister bu ruhsuz beden. Gerçek sevginin insanla karşılaştığı noktada Yabancısıymış gibi geri çekilir insan Sahteliğin verdiği ızdırabı hatırlar Çaresizliği, Hayatın ezikliğini, Sözde sevgileri, Doğruya ulaşma mücadelesini En önemlisi gerçekçiliğin kaybolduğun anı hatırlar Bu buluşmaya önyargılı yaklaşan insan Hiç vedalaşmadan ayrılır buluşma noktasından Sevginin sevgiyle buluştuğu noktada Saatler yerinde sayar Ayrılma deminin gelmesini istemezmiş gibi İnsanlar değişmeye başlar İzledikleri bir filmin etkisinde kalmış gibi... Güneş hiç batmaz Karanlıkta kalmalarını istemezmiş gibi Sevgiye menfaatle değil,sevgiyle karşılık verildiğinde Hülyalar o zaman anlam kazanır İnsanlar o zaman kaynaşır O zaman sevdalanır ölümüne O zaman varya o zaman!!! MUTLULUK HEP SENİNLEDİR SEVGİ'Lİ GÜNLER!!!:::)))
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © TAYLAN EKİN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |