Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero |
|
||||||||||
|
Kucağında teslim etti seni o eylül Gecesini hiç bilmediği bir iklime... Önceleri yadırgamadın bu yalnızlık kentini, Kendi şehrinin kaldırımları, korkuları, Gürültüsüydü sokaklardaki... Köşe başında bir sarhoş genç kıza laf atıyordu, Az ilerde rüşvet alıyordu iki polis, On yedilik delikanlı babasına yakalanma korkusuyla Balkonda gizlice sigara içiyordu. Apartman altında selpak satıyordu bir çocuk, Karşı evde ışıklar sönüyordu tek tük.. Her şey aynıydı buraya kadar... Sonra yabancısı olduğun bir sevginin Kollarında açtın gözünü. Böyle el değmemiş, beklentisiz sevgiler Kalmamıştı geldiğin yerde. Bir hayale şiirler yazmıyordu şair, Ve gelmeyecek biri beklenmiyordu Terkedilmişliğin gece nöbetlerinde... Bu şehrin aşığı olmalıydın sen, Aşkın nasıl yaşanacağını gösteremediğin durakların Kelepçesini söküp bileklerinden, Bugüne kadar sürdürdüğün heveslere inat Gerçek bir aşkta kaybolmalıydın. Bir gece o şehir, kıskandı bu yalnızlık kentinin Şairliğini, o eski zaman aşklarını. Utanıp şehirliğinden, tekrar çağırdı seni Bıraktığı duvarın önünden. Ve sen, sorgulamadan aldatılmışlığını, Geri döndün o lanet şehre. Yeni yalan zamanlara teslim ettin Kimsenin bilmediği o eski zaman kadınlığını.. Belki bu şehri çoktan unuttun. Hepsini unutsan bir derin sızı kalır geriye Bu yalnızlık kentinden. Çünkü aşkın ayak izine rastlanmayan o şehirde Hiç bu kadar sevilmedin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © EceM AynA(Sen git,ben toplarım kalanları...), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |