Her gün yeniden doğmalı. -Yunus Emre |
|
||||||||||
|
Başlangıçlargibi bitişlerde olacaktı elbet..hüzünler gibi mutluluklar,ağlamalar gibi gülmeler de... her şeyin farkındaydın ve oralı olmuyordun kimi zaman..mutlulukları fark ediyor hiçler uğruna onlardan da vazgeçiyordun çoğu zaman.. hüsrana uğruyor 'artık yeter' dediğin anlarda bile kararlılıktan vazgeçiyordun... vazgeçtiklerin seni mutsuz etsede görmezlikten geliyordun... başkasının açtığı yaraları tek başına kapatmaya çalışıyordun her defasında...mutlu ayrıldığın yerlere mutsuz dönüyordun ve sen her şeyi farkındaydın.. yaşıyorsun şimdi onu her yere koymanın sıkıntısını,hüznünü,acısını...terk ettiklerinin seni terk ettikleri kadar koymadı bu ayrılık sana..o gitmek için çabalarken sen her defasında sarıyordun sevgisini yüreğine...tıpkı yaralarını sardığın gibi...tek başına.. sevilmediğini anlıyorun içten içe; ama yüz hatları seni bundan vazgeçiriyordu.. yaşadıklarından ders almayı bilmedin yürek.. yaşadın her defasında sevdiklerini dünyanın merkezi yapmanın sıkıntısını...evet başlangıçlar gibi bitişlerde vardı..mutluluklar gibi hüzünlerde..ama sen hiç oralı olmadın...yaşadın sevgini her defasında TEK başına...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |