..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Deneysel > Hilal ÖZGÜL




24 Haziran 2007
Ödül Olabilmek!  
Hilal ÖZGÜL
Gürültülü başlayan bir dostluğun aynı karesiydik, bir albümün aynı anda çekilmiş resmi....


:BGBG:
Gece yine yanımdaydın. Geçmişi yâd ettik. Gecenin karanlığına aldanıp çakır keyf yapmıştın kendini.
Sen anlatıyordun ben dinliyordum. Sabit konulara takılmıyordun en çok bu huyunu seviyordum.
Lafın birini bitirmeden diğerine geçiyordun.
Ben ise dinlemekle yetinmeyim dost yüreğiyle aşık gözüyle sana bakıyordum!..
Uzun ince parmaklarına, saçını yandan ayırışına, sigarayı kavrayışına, gözlerindeki acı kahveye, dizlerini karnına çekişine, sırtına duvara verişine, bardağı tutuşuna ve serçe parmağını havaya kaldırışına.
Dudağının kenarında eğreti gibi duran gülüşüne, her an ağlamaya hazır gözbebeklerine, acılarla olgunlaştırdığın yüreğine, şangır şungur düş kırıklıklarına, geçmişi süpürürken ağlayışına, Kalbinin sol yanına mim çektirenlere baktım.
Ve yıkılmayan çınar ağaçlarına benzettim seni. Kök salmıştın toprağa da yeniden filizleniyordun sanki.
Gözlerin doluyordu arada bir; biliyordum aksa yaşın kirpiğinden duvar ördüğüm gözlerimi durduramayacaktım.
Öyle ya nerdeyse bütün ömrüne şahitlik etmiştim. Bazen deli yanlarına, bazen sakin sularına.
Öyle veya böyle geçtik zamanın içinden. Gürültülü başlayan bir dostluğun aynı karesiydik, bir albümün aynı anda çekilmiş resmi.
Zaman-zaman bir tasa doğramasak ta acılarımızı, bir lokma ekmeğe yüreğimizi koymuştuk.
Bazen sıkışık başımıza omuz olamasak ta ikimizde biliyoruz ki bir tebessüme, bir seni seviyorum deyişe telafi ediyoruz bunları ne mutlu bize!
Şuan yanımdasın ya aslında aklımdan geçen sana sarılıp uyumak. Ama incitirim diye korkuyorum yüreğini.
Ben severken can yakıyorum sanırım!
Sabah kalktığında öperek uyandırmak var seni ama diyorum ya dudaklarımda gözlerim kadar günahkâr.
Hem sabaha ne kaldı şunun şurasında. Kuşlar ötmeye ev ahalisi uyanmaya başladı.
Yüreğimin sol tarafında uykuya dalan en büyük ödülüm! Ben seni öyle kıyıdan, öyle sahil uçlarından, öyle kordon boylarından felan değil tuzuna aldandığım denizler kadar kocaman seviyorum…






Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın deneysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatta En Çok Kime Güvenilir?
Oğlumun Hayalleri!
Masallar...
Üzgünüm!

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hoşçakal Barış. [Deneme]


Hilal ÖZGÜL kimdir?

Hiç kimseyim,belkide çok kişiyim!

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz,Nazım Hikmet Ran,Ahmet Arif,


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Hilal ÖZGÜL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.