..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Roman yazmanın üç kuralı vardır. Ne yazık kimse bu kuralların neler olduğunu bilmiyor. -Somerset Maugham
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Selami Ceylan




19 Mayıs 2002
Geç Zamanların Geç Kalınmışlığı  
Selami Ceylan
Kapıyı çalan senmisin, yoksa giden mi.. Kimin bu cenaze, yüreğimden sökülüp götürülen ne? Hani nerede şehla bakışlar, neden şimdi bu feryadım. Kime, veya neye ağlıyorum ben... Geç zamanların geç kalmışlıklarında yorgun düşmüş yüreğim, çaresiz üzerime düşmüş gölgenin geçmesini bekliyor.


:DDJB:
Kapıyı çalan senmisin, yoksa giden mi.. Kimin bu cenaze, yüreğimden sökülüp götürülen ne? Hani nerede şehla bakışlar, neden şimdi bu feryadım. Kime, veya neye ağlıyorum ben...
Geç zamanların geç kalmışlıklarında yorgun düşmüş yüreğim, çaresiz üzerime düşmüş gölgenin geçmesini bekliyor. Artık karanlıkta el yordamıyla bile yürüyemiyorum. İlahi vuslatı bir kez daha özlerken tüm hayatı balçıkla sıvadık. Tüm rayihası kayboldu baharın. Yüzüstü kapaklandığım balçıktan doğrulmaya bir çabam bile yok.
Hiç kimsye ait değilim. Ve hiç kimse, hiçbir hayat, hiçbir bahar ve hiçbir umut bana ait değil......


.Eleştiriler & Yorumlar

:: birtanecik hocam
Gönderen: Adile AKSOY / Muş/Türkiye
22 Temmuz 2007
siz dünyanın en harika insanısınız.yazdıklarınız harika olmuş.sizi çoooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

:: Akreple yelkovan bizi hiç beklemedi...
Gönderen: Levent Koçak / Bursa/Türk ve Caicos Adaları
4 Kasım 2004
Sevgili dostum. Bu koca şehirde garip kalmış yüreğimi, biraz olsun yazılarınla besleyip nefes alabildiğimi duyabiliyorum. Şimdi çok uzak olsada kalemlerimiz birbirine, biliyorum ki, ne zaman susupta anlatamadığım ne varsa, sende buluyorum. Ne zaman göğsümün altındaki sıkışmayı durduramasam sen geliyorsun aklıma. Ve açıp bir sayfa nerede olursam oluyum ve ne halde. İçim nefes alıyor, ben susuyorum ve iyiki sen varsın; konuşamayan bir yarım sende nefes oluyor ve ben, sen oluyorum...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umutlar Başka Baharlara Kaldı
Her Yeni Başlangıç Sen Değilsin

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kar Alevi [Şiir]
Gülüm Bize N'oldu [Şiir]
Ey Aşk... [Şiir]
Aydınlık Sulara Bıraktık Umudu [Şiir]
Mavi... [Şiir]


Selami Ceylan kimdir?

Halimin tek tarifi sırt değişen gocuk bazen gülen adamım, bazen ağlayan çocuk. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Yüreğe dokunabilen ve kendimi bulduğum tüm dostlar...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selami Ceylan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.