Bir hüznün kıyısından geçiyorum sessizce,tüm ışıklar kapanmış birer birer.Herkes de bir matem havası.Bir yanım hatıralarla savaşıyor kanlar içinde kalmış,bir yanım masmavi gökyüzünü kucaklamak üzere sessiz sedasız.Gözlerimi aşka bıraktım bu gece,yepyeni umutlar getirdin yüreğime,bana gülmeyi öğrettin yeniden,güvenmeyi,sevmeyi,buram buram kokan papatyalar getirdin hergün.Şimdi aşkı tertemiz bir bedende yaşıyorum.Gözleri masmavi denizlerden bile güzel sevdam,kokusu tüm çiçeklere inat salınarak uçuyor havada,elleri yüreğime bağlanmış,gülüşü gülüşüm olmuş,içimde kelebekler kanatlanıyor.
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.