YABANİ BALIK DEMO
Bir gün babam bana “karnende beş alırsan sana balık alacağım” dedi. Ben karnemde hepsi beşti. Babam bana sekiz tane balık aldı ve annem ile babam bana “aferin” dedi. Ben yarıyıl tatilinde kitap okuyup ders yaptım. Babam okulların açıldığı gün eğer karnenin hepsi beş olursa seni köye göndereceğim” dedi. Karnemde beş aldım. Babam ve anneme karnemi gösterdim. Bana “aferin” dediler. Beni bir gün sonra köye gönderdiler. Ben anneannem gile gittim. O gün akşam teyzem gil geldi. Ramazan ile ben Ramazan gile gidelim dedik. Anneannem “tamam gidebilirsiniz” dedi. Biz sevindik. Akşam çay içip yattık. Sabah kalktığımda herkes kahvaltı yapıyormuş. Ben elimi, yüzümü yıkayıp geldim ve kahvaltıya oturdum. Kahvaltı yaptıktan sonra dışarıya çıktık. Ben “yüz bir oynayalım” dedim. Ablam “can oynayalım” dedi. Ramazan “yakar top oynayalım” dedi. İlk yüz bir oynadık sonra yakar top ve son olarak can oynadık. Bekir eniştem “eğer yarın hava iyi olursa sizi göle götüreceğim” dedi. Akşamüstü biz köyü gezmeye gittik. Akşam altı da eve geldik. Eve girer girmez “biz acıktık” dedik. Teyzem bize yemek koydu yemeğimizi yedik. Sofradan kalkıp ellerimizi yıkadık. Sabah çok yorulduğumuz için uyuduk. Sabah kalktığımızda hemen dışarıya baktık hava, çok güzeldi biz sevimdik. Saate bir baktık saat on iki buçuk’ du hemen yemek yiyip giyindik teyzem ve Sevim ablam yemekleri sebzeleri koyunca mobiletle göle gittik. Biz mobilet indik üstümüzü giyip göle girdik. Ramazan yüzme bilmiyormuş Ramazan’a “sana kim yüzme öğretsin?” diye sorduk. Ramazan ikimizde değişik yüzdüğümüzden “ikinizde öğretin” dedi. Ramazan “balık yakalayalım” dedi. Biz “tamam” dedik. Ben ağla, Ramazan oltayla, Sevim ablamda oltayla tuttu. Ramazan on tane, ablam yirmi tane ve ben otuz tane balık tuttuk. Herkes kendi tuttuğu balıkları ayrı yerlere koydu. Benim balıklarım çok yabaniydi ama bir tanesi daha çok hareketli oldu için ona Yabani Balık Demo adını verdim.köye döndük. Ben sadece yanıma Yabani Balık Demo ’yu alıp Burdura döndüm. Yabani Balık Demo ’yu babamın aldığı balıkların arasına kattım. Bir hafta sonu köye gittik. Bende Yabani Balık Demo ’yu göle bıraktım. Biraz yüzdü dolaştı sonra geriye geldi. Ben hemen alıp.Eve götürdüm kendi balıklarımın arasına koydum.