..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek bir sevgide diğer insanın iyiliğini istersin. Romantik sevgide diğer insanı istersin. -Margaret Anderson
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Selim OĞUZ




19 Haziran 2002
‘ Ya seferdir ya tahammül anla aşkın çaresi"  
Bir yiğit vardı gömdüler şu karşı bayıra’’

Selim OĞUZ


...............


:GFBF:
Bir gece vakti yıldızlara bakmak ve içinden çıkamamak gibi bir şey olsa gerek Aşk. Aşk tüyleri diken diken eden bir naz ile; gönüllere Lokman Hekim olan bir duygu bir tebessüm ile.

Ve seni görüyorum hala. Aşkım bitmiyor sana. Gül yüzün hiç gitmiyor hatırımdan. Görsem seni bir hal olurum görmesem bir hal olurum. Ve senin beni çok sevdiğin günlere özlemliyim. Ve ben çare bulamadım. Şair anladı beni; ‘’geçmiş zaman olur ki hayali cihan değer’’. Sana aklıma gelen ilk iyilikleri yapmadan duramıyorum. Anlamayacağını, başkalarını bana övmeye devam edeceğini bilsem dahi. Ama biliyorum ve inanıyorum ki bir gün gelecek tebessümlerinin en nühüftünü bana açarken, günler baharı soluklarken, sen benim aşkımla yanıp da beni geriden takip ederken ben Kevser havuzlarına ,Cennet- ül Firdevslere giden yolda olacağım. Ve ben ağzımda en güzel seslerle şarkı söylerken, sen bana yetişmek için çırpınırken yine ben vefamı vereceğim sana aşkıma umursamazlığıma, sevdama ihanetine, sevgime alayına rağmen. Çünkü ben seni çok sevdim. Ve sen benim uzak dehlizlerime, okyanuslarıma açılan en büyük köprümdün. Ama çatlakları hatta delikleri olan bir köprüm. İşte o gün sana doyasıya sarılacağım. Gül yüzüne doyasıya bakacağım. Belki de senin omzuna dayanıp uyuyacağım. Çünkü ben köprüden geçmiş olacağım. Senden daha fazla sevmem gerekeni vesilenle bulmuş olacağım. O gün seni ben hiç unutmayacağım. Ve sen pişmanlıklarda olacaksın o gün. Bana diken uzattığın günlere dair. Benim sana uzanan güllerime, gül-i ranalarıma karşın. Olsun seninle kavuşup Ona kavuştuk ya. Boşver. Yalnızlık olan aşkım sonsuz bir muştuya kavuştu ya. O bana yeter. Ve tüm bunları yaşayacağız derken yaşadık ve bitti. Yaşam hayalden ibaretti ve hayalde yaşamdan bir parçaydı. Ve ne ki güzeldi o kısaydı.

Ve böyle olmalı hayat. Secdelerde ama secdelerin içindeki gözyaşlarıyla. Bedir’ de ama hıçkırarak. Aşkımıza ama Aşkımıza imrendirmek tüm herkesi. Sana ve SANA sonsuz muhabbetle.

‘‘Bir yiğit vardı gömdüler şu karşı bayıra’’ 10.05.2002/21:17



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Selim OĞUZ kimdir?

Bir Tılsımdı İçimden Size Uzananlar;aynı duygularla buşuşmak arzusuyla. .

Etkilendiği Yazarlar:
ALi Çolak, İskender PALA


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Selim OĞUZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.