..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Mustafa Alyaz




27 Şubat 2008
Kara Sevdam  
Kara sevdam unutmadım

Mustafa Alyaz


aşkın unutulmazı büyük acı


:AIAF:
Durgun bir zamandan seni düşünerek gözlerimi kapatıyorum aşka...
Kalbim yaralı devam ederken hayat, bir başka kolda acı çekmek ve uykuları yitirmekle başladı seni düşünmek.
Düşünüyorumda büyük bir aşkı yıprattık bitiridik...Verilmiş sözleri tutamadık sadece biri dışarıda kaldı...
Bir yüzük...
Yitirilmiş bir aşkı arıyorum şimdi başka elleri tutarak ama kimsede senin ellerin yok sıcaklıgı yok gülüşlerin yok...
Yaşıyorum işte herşeye inat.Bir saat koydum masamın üstüne akrep ve yelkovanı izliyorum.geçip giden zaman dahada çok acıtıyor bedenimi kalbimi..düşüncesizlik ettim büyük hatalar içinde...
Sana söz vermiştim hani bir daha gece dışarda olmayacagım yatagımda düşlere dalıp benim olacagın günü bekleyecektim.ve ne olursa olsun alkol almayacaktım.İşte bunların hepsini yıktım ben..seni çok kırdım kırmayı da geç..Ben seni sensiz bıraktım...Ben sensiz ölürüm demiştin...Gelemedim yanına hastanede yatmışsın iki ay...Haberim oldu ama gelemedim elimi kolumu baglayan biri var artık...Ben seçtim bu hayatı seni acılarla yaşamayı seçtim....Neden be neden neden yaptın bunu kendine. Ben hakkettim mi yaptıklarını sen herşeyi yıkıp geldiginde ben ne yapabildim be gidelim bu şehirden derken ben sesimi çıkartabildimmi...Hayır hayır ben seni hiç hakketmedim.Evet seni deliler gibi sevdim herşeyi sende yaşadım ama olmadı sonu güzel gözlüm olmadı be.....

Başka ibrine söz verdim kendi kendime ama sana söz verdigim yüzük hala parmagımda işte..Sana söz verdim ya işte o yüzük ölene kadar çıkmayacak o parmaktan...

Sen mesaj atmışın dün gece rüyamda gördüm seni diye...Alkol alıyordun ve arabayı çok hızlı kullanıyordun diye...İşte ben o rüyandakilerini o gece yaptım.Bir beden iki canı ancak bu kadar taşır...Sen beni kendi kalbin ettin.Acı çeksem acısını hissettin.Ama ben ne yaptım be ne yaptım suçum neydi sabr edemedim degilmi zora soktum herşeyi....
Pişman mıyım asla, güzelleştim yasla
Sevmedim mi sevdim evet
Senden sonra ihtirasla

Sevdim senden sonraki bir ömür boyu geçirecegim insanıda sevdim ama bu sevgi seni sevdigim gibi degil işte...Mutluyum biraz belki ama yok mutluluk bana haram sanki sen gülümdün güzel gözlümdün....Pişmanmıyım asla güzelleştim yasla hergünüm bir digerinden daha berbat artık geceleri uyksuz gündüzleri kırmızı gözler..Artık dayanacak halim kalmadı.Biliyorum sende karanlıktan korkarsın...Her gece odanın ışıgını açık bırakırsın ve ben o odanın ışıgını tek söndüren insandım degilmi...Şimdi odanın ışıgınıda yakmıyorsun.sende karanlıklara büründün...Bunu ben yaptım sana....
Ama benim ciğerim yanar
Ten oyalanır, can kanar
İki gözüm, iki çeşme haberin yok
İçerime içerime akar...

Artık can dedigim canım yok bu tende senin gül kokun yok...Yüzümde gülüşlerin yok....Güzel gözlerin yok dünyaya baktıgım...Biliyormusun her gece uyksuz kalmak nedir.Uyuyamıyorum gözlerimin dinlenmesi içinde aglıyorum iki göz iki çeşme...
Unutmadım unutamam
Kara sevdam merak etme
Yaşamaksa, yaşadım lakin
Canımın çoğu kaldı sende
Ah ah güzel gözlüm.Canımın çogu sende kaldı biliyorum.Sende şimdi buna karşılk bende canda kalmadı diyorsundur...Fark burda işte sen beni ölümüne sevdin ve bunu da göze aldın kendine kıydın ama iyiki hayata gözlerini yummadın yoksa bir ömür çekilmezdi....
Evet artık dayanacak gücüm kalmadı sahte gülümsemlerden bıktım kendimi kapadıp bir odaya gündüzleri çıkmıyorum dışarı geceleri ise haykırmak için daglara çıkıyorum daglıyorum kendimi.....Uzaktanda olsa seni görmek bu dünyada oldugun bilmek ayakta duramımı saglıyor....Bir ömür boyu yanacak bir beden var bende ama sende.bir an önce ölmeyi steyen bir beyin kalp....İşte fark bu...Senin öldügün zaman bu can ayakta kalmayacak unutma.....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Özgeye Şiir [Şiir]
Senli Geçen Günler [Şiir]
Sevgililer Günü [Şiir]
Şimdilerde [Öykü]


Mustafa Alyaz kimdir?

deneyinler tecrübe oldu bir çok aşkı anlattılar bana bende derledim sende yaşadım hepsini hayal edilecek bir aşkı yaşadım ama acısı yıktı beni

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mustafa Alyaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.