..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Roman > Fantastik Roman > Tonyy Wiseman Wondredal




13 Mart 2008
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (1. Bölüm)  
Gecenin Rahmine Düşen Bakire Bir Fahişeydi O.

Tonyy Wiseman Wondredal


Ne mutludur suçsuz bakire dostları unutulan dünyada dünyanın unuttuğu...


:BEAB:
Kadının gürültüden ürkmüşçesine bir hâli vardı. Korku ve endişenin mimiklerinde yarattığı büyük kaosla delikanlıya son olarak adını söylemiş ve tedirgin adımlarla sokağın çıkmaz yönüne doğru ilerlemeye başlamıştı. Delikanlıysa işittiği ismin zihninde oluşturduğu tedailerle oracıkta kalakalmış; ayakları kaldırıma, gözleri ise kadına çivilenmişti adeta. Şaşırmış kalmıştı delikanlı, ne yapacağını bilemiyordu. Çaresizliğin korkuyla harmanlandığı bir lisanda “bu imkânsız” diyor ve sözlerinin gerisini bir türlü getiremiyordu.

Oysa kadınla karşılaştıkları ana kadar her şey olması gerektiği kadar olağandı, hatta “altı üstü bir kahpecik” diyerek geçiştirilebilecek kadar sıradandı kadın. Öyle ki, saçlarını omzuna, kokusunu sokağa yayan, bütün yapay duyguları makyajında barındıran ve teklif ile ısrar etme arasında asla denge kuramayan 50$lık fahişelerden farksızdı kadın. Ve diğerlerinden farkı olmayan bu fahişenin karşısında delikanlının da tavrı her zamankinden farksızdı.

Alışagelmiş her şey kadının ilk teklifiyle bir anda altüst olmuştu. Kadın, delikanlıya öyle bir teklifte bulunmuştu ki delikanlı bu teklif karşısında büyük bir tedirginlik yaşamış tıpkı adını duyduğu an gibi belli bir süre bilincini kaybetmişti. Her ne kadar delikanlı, bu şeytani teklifi “ilgi çekmek” olarak değerlendirmiş olsa da gözbebekleriyle gizliden gizliye istavroz çıkarmaktan ve İsa’ya sığınmaktan kendisini alıkoyamamıştı. En az kadının anlattıkları kadar delikanlıyı dehşete düşüren o duyduğu isimdi. Delikanlı çivilenip kaldığı yerden “hayır, bu olamaz, bu imkânsız” dese de olabilirlik endişesi ve bilinmeyenlerin içinde korkutan çürüyordu. Doğruydu ki bütün korkular; endişelerin rahminde bir cenin oluyor ve sonra bilinmeyenlerin beşiğinde büyüyordu. Delikanlıyı serapa saran endişelerin şiddeti giderek artıyor ve delikanlı prematüre bir doğumla korkuyu kucağında buluyordu.
Elbette şiddeti artan sadece delikanlının endişeleri değildi, sokağın girişinden gelen gürültünün de şiddeti giderek artıyordu. Delikanlı, asayişin ihmale geldiği bu dar sokaktan kurtulmak ve bir an önce evine gitmek istiyordu. Gitmeliydi bir an önce ki kadın kokusu taşıyan sokakların gece yarınlarında tekin yerler olmadığını gazetelerin 3. sayfa haberlerinden okuyordu. Hani koşarcasına birkaç adım atsa köşe başına ulaşabilir ve atik davranıp köşeyi hemen dönebilirdi. Ya sonra? Sonrasını düşünecek bir durumda değildi delikanlı.




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın fantastik roman kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (5. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (2. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (4. Bölüm)
Tanrı'yı Ağlatan Fahişe (3. Bölüm)


Tonyy Wiseman Wondredal kimdir?

Felsefe

Etkilendiği Yazarlar:
yok


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Tonyy Wiseman Wondredal, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.