Sanat doğaya eklenmiş insandır. -Bacon |
|
||||||||||
|
Yakın zaman öncesi,başıma gelen,burada da şiir ve yazılarımda açıkladığım bir olay var.Beni halen etkilemeye ve üzmeye devam eden.Bu etki ve üzüntüden kurtulamamamın steresi vurdu üzerime.Nasıl kurtulacağımı bilemememin. Yalnızım arkadaşlar. Mevzum şu:Belki yine aynı şeylerden bahis mevzuu edeceğim.Ama oldukca doluyum. Sen,(Kendimden,bahis ediyorum)olgun birisin.Kişi ve olayları anlıyorsun.Ona göre hareket ve konuşmalarında,saygın birisin. İlla velakin,bir oğluna en çok önemli bir konuda,söz dinletemeyip,ve hatta onun sözünü dinlemeve bazı şeyleri gönülsüzce(Tek oğlun iyi olsun umuduyla)kabul etme durumunda kaldın peşinen.İyiliğe nankörlük bulacağını bile bile. Lades oyununu sever misiniz?Ben sevmem.Artık asla oynamam da.Zaten bir kez dahi kendi isteğimle lades oynamış biri değilim ki.Artık asla,zorlansam da.Artık oynamam. Yeni evlenen,büyüklerin küçüğü oğlum ve eşi,üzülmelerime,sebep kişiler. Ben ilk görüşte,bir kere bir bardak su istemekle,su yerine kendisine çamaşır suyu veya zehir içirilecek bir kayınvalide değildim. Böyle bir harekete hiç bir insan da muhatap olmamalı.Allah insanı böyle karakterlerden muhafaza ve emin eyleye.Amin. Bu kötü bir insandır.Özür diledikten sonra kırıcı söz ve hareketlerini af ettim.Ama bu hasta bedenimle (Akciğer kanseriyim)bana çamaşır suyu içirmesini,af edemiyorum,etmeyeceğim. Allah herkesin gönlüne göre versin.Amin.Oğlum gelinin memleketi olan Kayseri'de.Anasına bir ziyarette böyle hareket eden eşi ile birlikte.Dolayısı ile ona da gücenmekle birlikte kendisi için de endişe duymaktayım.Dileğim sağolsun.Oğullarım sağolsunlar.Cümle sağolsun. Allah insana her şeyin hayırlısını nasip etsin.Amin. Selam ve saygılar arkadaşlar 16.05.2008.İzmir. Müfide Decdeli.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Müfide Decdeli, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |