..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Başak Yıldırım




23 Haziran 2008
'Tek Kanadını Kırdığın Bir Kuşum'  

Başak Yıldırım


'25 senelik taş kesilmiş ağlayan melekler bilirler, yollarım kısa, güneşlerim sönük, gökyüzümde gözyaşlarım yağmura dönük, pişmanlığım fayda etse son nefeste ben bana can veren ruhumu teslim ederken yaradana aheste aheste, bil ki tek kanadını kırdığın bir kuşum '


:BBJB:
Acının en yaşanılası hallerinde kalemim elimde kanlı sayfaları yalayıp geçiyor… İz bırakmak değil derdim izlerim bedenimde, ruhumdaki çiziklerde… Şimdi kendi kalemimle kendimi çiziyorum… Alıp ruhumu da gidiyorum, nereye gidiyorum? Gidecek ne bir ana evi var ne bir taş taş üstünde kalmış baba ocağı… Alıp ruhumu gidiyorum şehirler dolambaç önümde yolları karışmış nereden nereye çıkılıyor bilinmiyor. Adresi soracağım… Nasıl gidilir diye bilen var mı nerden bilsinler onlar sadece bir durak gibi gelip geçtiler hayatımdan… Müsait bir yerde inecek var şoför bey, köşede bir yere bütün kötülüklerimizi kusup devam edelim yolumuza… Aynı güzergâhta hayat başkalarıyla kesiştiğinde ancak duraklarımda kalanlarla arkalarından bakmakla geçti… Bir bardak su döküyorum belki bumerang misali dönersin diye dönen sadece acı hüzün keder… Bu sefer diyorum bu sefer uçurumun kenarında olmak bitirecek… Noktayı koyacak diyorum… Hayır diyor sen böyle güçsüz olmazsın diyor, ben böyle tanımadım, böyle tanıtılmadın sen mucizeler prensesim diyor… Mucizeler gerek bana iki gözyaşı hesabı yaparken damlalarımı sayacak makineler icat olunmadı… Ağırlaşıyorum iyice taş yerinde ağırdır evet ağırlık var sırtımda geçmişim kambur sırtımda battıkça batıyorum gelecek bataklığında… Karanlık çöküyor gözlerime ay doğmak istemiyor herkes gitmiş böyle biletini sadece gidiş bileti almışta gitmiş… Dönüş yolu kapalı çığ düşmüş kapalı kalacak çıkmaz sokak… Ölüm kokan baharlar gelmiyor adına küresellik diyorlar sebebi ne olursa olsun baharlarımı benden çalanlara lanetler savuruyorum bir dalından kopan yaprağa yazılı isyanlarım… Bir rüzgâr esiyor savuruyor beni ve içimdeki çıtkırıldım duygular çatırdıyor ve sessizlik boğuyor beni ve sensizliğin içinde bir kasırga… Bir yerden MT bağırıyor ‘‘ bil ki tek kanadığını kırdığın bir kuşum ‘‘ ve kırık kanatlarımla önümde uçsuz bucaksız hayat diğer kanadımla yola devam nereye kadar… Acının bu en yaşanılası hallerinde…




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güle Güle Ezra
Ezram

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevemedim Vedalarını


Başak Yıldırım kimdir?

hayat kanayan bir yaraydı paslı bir bıçağın açtığı bıçak ise sevdiğim bütün insanların elindeydi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
cezmi ersöz


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Başak Yıldırım, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.