Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles |
|
||||||||||
|
Yazamayalı ne de çok şey değişmiş şekillerde? Harfler birbirine küsmüş gibi ayrık durmayı tercih ederken bir çoban gibi onları bir arada tutmanın marifet sayıldığı bir zaman dilimi sanırım. Saate baktım; Gece yarısını çoktan aşmış, uykunun en tatlı yerinde olması gereken ben, neden yazmaya ihtiyaç duyduğumu bilmiyordum. Kimsenin tek satırını okumayacağını düşünerek yazarken süslemeye çalıştığım bu satırlar bana bir o kadar uzakken neden bir anda yakın gelmeye başlamıştı bilmiyorum. Benim bilmediğimi başkasının bilmesine de imkan varmıydı ki? Olsun, ruhum gün boyu asabi tavırlarına maruz kalmış bu surat'tan gülümseten birşeyler bekliyordu belki. Yazmaya engel devasa hocalarım azmini gösterirken bir de, rahatsız ettim koca odada başkalarını. Daha güzelini yazacaktım, her yarım kalmışlığın arasına oda girdi. Sahi, ne zaman tam olacaktı birşeyler? dönüp baktığımda yaşanmışlarda çok fazla yarım kalmışlık varken neyi tamamlamaya çalışıyordum ki? Süresi diğerlerinden eksik kalmış bir karalamacanın eşiğinde dökülen harfler sevgiliye ulaşamadan yarım kalacaktı yine.. Boşveeeer, Denizler küçükse okyanuslar var ötelerde. alabildiğine Mavi ve ufuk çizgisi bir o kadar uzak! mavinin dinginliği başka bir ilhami sohbetinde buluşur başka satırlarda Sen maviyi gözlerinde yaşat, satırlar onu başka baharlarda beklesin.. sen bekle baharları, maviyi taşır onlar ruhlarının derinliğinde Altı-üstü dört mevsim, O da gelir geçer.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Fatih Barış, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |