Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse |
|
||||||||||
|
kan mı gözyaşı mı dökülen ardımızdan acele acele gitmeden bir kaç kelam bırakmadı mı ozan anlaşılır yarınlar icad edilmedi daha beklemek zor gidilen yol uzak bilirim aşkı bilirim çekilen çileyi güz akşamlarında kadın bu sever mi önüne ilk çıkan şairi hem de günah çıkartmak eminönü rıhtımında palas pandıras çıkılan aksaray yokuşlarında her düş teklifsiz sevişmelere gebe kadın o kadın değişmedi hala istekli şiire dertleri bir bir katlayıp mendil misali yuvarlamak beyazıttan kuşbakışı ayasofyaya ayasofya ki bir kadın asırlardır tapılan kiliseye cami katıp hadım etmek derdi vurulan zincirler ona değil kadına itaatsizlik tapın dilediğince her yer kadın olmuş cennet kokulu kadınlar sarmış ibadetleri nasılsa ilahlar olimpostan kovuldu mitolojik kavgalar esrarengiz anlaşmalar yapıldı atinada bayram bugün sirtaki molası barlarda konstantinapolis istanbula kavuştu tarihçiler üzgün fethedilmedi daha laleli kadın kokuyor çamlıca,kızkulesi hapis denizde iran sefareti işgal edilmiş sol açıktan şahlar padişahlar ve krallar kaçıyor ülkemden hayat bir kadının peşinden sürükleniyor tapılacak kadınını arıyor istanbul kadınsa bakir bir şiir arıyor bağrı açık surların dibine uzanmış gökten düşecek bir ozan bekliyor bilirim aşkı acıdır,kana susamış kan kusar göz yaşını saklar bebeklerinde o kadını bir ben tanıdım isyan günlerinden şah mat deyişini beni her gördüğünde yıkılmış viraneye dönmüş içtenliğimle aşkımla yalın duyarsız alay edişini bilmezdi beklediği şairin kadın koktuğunu olimpos yok artık terketti sahte ilahlar boş tapınmalardan vazgeç ozanlar yok istanbul kadın kokmaz artık satıldı vaftizlerde gel kollarıma bir şiir yazalım birlikte kaçalım bu şehirden çölde buluşalım kadın kokalım bulduğumuz güllerde düşlerde aşkı yoklayalım kan kokan acı kokan gerekçesiz kadınlar bulalım sen benim gül kokan kadınımsın yüreğim senin dokunaklı nağmelerine açık tuşlarım son besteni çalman için bekliyor hadi dokun bana bak herşey değişecek yalnızlıklar sonsuza kadar tükenecek.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Mahmut Kuru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |