..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Doğaüstü henüz anlayamadığımız doğal şeylerin adı. -Elbert Hubbard
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Politik Olaylar ve Görüşler > Gülizar Özlem SARAÇOĞLU




19 Ekim 2008
Muhatap ve Müttefikimiz Kim ve Hangi Ülke...  
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU
TSK, Ülkemiz için var, değil mi? TSK, silahlı saldırıya uğruyor mu? TSK’ya saldırı, Ülkemize saldırı değil midir? Bir ülkeye saldırıldığında; o ülke, kendini savunmak zorunda değil midir? Devletler Hukuku’na göre kazanılan haklar var mıdır? Bu haklar kullanıla biliniyor mu?


:BJHD:
TSK, Ülkemiz için var, değil mi?

TSK, silahlı saldırıya uğruyor mu?

TSK’ya saldırı, Ülkemize saldırı değil midir?

Bir ülkeye saldırıldığında; o ülke, kendini savunmak zorunda değil midir?

Devletler Hukuku’na göre kazanılan haklar var mıdır?

Bu haklar kullanıla biliniyor mu?

• Terör örgütü, ulusal topraklarımıza girip saldırı yapıyor mu?
• Terör örgütü, sınırlarımızı koruyan TSK’ya ani baskın ile saldırıyor mu?
• TSK’nın, gereğini yapabilmesi için; siyasal iradeye, ihtiyacı var mıdır?
• Siyasal irade, temsilcisi olacağı ülke için; mecliste yemin etmiş midir?
• Siyasal iradenin, TSK ile el ele olması gerekmez mi?


* * *


Gelelim, malum sair meselelere..


Irak, ABD’nin işgali altında değil midir?

Kuzey Irak sınırı içinde, ABD, üs kurmuş mudur?

PKK terör örgütü; Kuzey Irak’ta, en çok silahlanıp, Türkiye Sınırlarını aşıp, TSK’nın karakollarına saldırı yapıyor mu?

PKK, ABD’nin çatısı altında; silahlanıyor, besleniyor terör estiriyor mu?

ABD, stratejik müttefikimiz midir ve nereye kadar? (Burada bir soluklanalım dilerseniz.. Afganistan ve Irak’ı; yalan gerekçelerle işgal altına alan ABD, ülkemizin stratejik müttefiki oluyor da ne demeye ülkemize ve ülkemizi korumakla görevli TSK’nın karakollarına saldıran PKK terör örgütüne karşı stratejik müttefikimiz olmuyor?


… Ve nerede kaldı Devletler Hukuku?


Her durumda, AKP iktidarı; ülkemiz iç işleri ve dış işleri meselelerinde, siyasal ve ekonomi ve dahi askeri karar için bile ABD’nin güdümü altında değil midir?

… Ve nerede kaldı Siyasal İrade?


* * *


“Laikliğe karşı olduklarını” fırsat buldukça açıklayan AKP iktidarı, Cumhuriyet ilke ve inkılapları için ne yapıyor dersiniz?

Cumhuriyetin ilke ve inkılaplarına bağlı TSK ile AKP iktidarı el ele midir sizce?

Yoksa;

AKP iktidarı, PKK’yı bağrında besleyen ABD ile mi el ele midir?


- “Efendim, bir şey mi duydum? Sanki; içinizden, kendi kendinize:

- “TSK’ya saldırı, AKP’nin ve ABD’nin işine geliyor” diyor, gibisiniz.


* * *


Hadi, geçelim medyaya..


Medyada, TSK karşıtı yazılar var mıdır?


* * *


(Türkiye’de, terör iç sorun değildir!)


* * *


Madem ki; ABD, Dünya Jandarmalığı’na soyundu..

Madem ki; ABD, kendi çıkarları doğrultusunda “Stratejik Müttefik-imiz” sayılıyor..

Madem ki; AKP iktidarındakiler ve PKK yandaşı olduğu ileri sürülen bazı milletvekilleri TBMM çatısı altında: “Vatanın ve milletin bölünmez bütünlüğüne, bağımsızlığına, ülkeyi koruyacağına, Cumhuriyetin ilke ve inkılâplarına bağlı kalacağına, vs” yemin etti; gereğini yapması lazımdır, değil mi?


Yapıyorlar mı?

* * *


Şimdi sıkı durun, soruyorum:

- “Muhatabımız” kim?

- “Müttefikimiz” kim?




Efendim, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. Ülkemi seviyorum. Türk Silahlı Kuvvetlerimize güveniyorum.

Mustafa Kemal ATATÜRK gibi:

- “Ne mutlu Türküm diyene” diyorum.

… Ve ne mutlu ki; TÜRK’üm.


Hürmetlerimle…



14 Ekim 2008 Salı
01:34:33


Gülizar Özlem SARAÇOĞLU



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ölümün Kıyısındaki Yaşama Ruhu [Şiir]
Din/din, Sin/din, Gergin/din [Şiir]
Özlemce... [Şiir]
Cumhuriyet Ve... [Şiir]
Dinci Ya da İnci [Şiir]
Ceza [Şiir]
Geceler [Şiir]
Özlemce'den Seçmeler [Şiir]
Bittik Ama Yenilmedik [Şiir]
Ayağın Başa Bakanı Rite [Şiir]


Gülizar Özlem SARAÇOĞLU kimdir?

Oyun, şiir, makale ve öyküler

Etkilendiği Yazarlar:
Ressamlar, şairler ve yazarlar


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Gülizar Özlem SARAÇOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.