Gerçeğin dili çok yalın. -Euripides |
|
||||||||||
|
fahişe bile olsan seninde bir bahar seherinde ıslanmayı bekleyen bahçelerin, bahçelerinde gonca güllerin, güllerinin üstünde arıların, arılarının peteklerinde balların, ballarına parmak banan çocukluğun var. sonra çocukluğuna giden o güller ateşe dökülür. her yaprağın külünü rüzgar savurur. ben seni bu gün bir fahişenin dudaklarında arıyorum, dudaklarımı dudaklarında söndürmeye çalışıyorum. adı konulamayacak idam duygular kokuyor gülsem mi ağlasam mı yaşasam mı ölsem mi bilemiyorum, geceleri çürüttüğümüz saatler kafamda yanımdaki bir insan ama gözleri sen değil o yüzden gözleirne deil sevişirken yastığa bakıyorum ve karanlık bir sabah oluyor yanımda kalbindeki güllerinden farkında olmayan bir çiçek. sen değilsin, biliyorum. geliyor aklıma senli sabahlar gece yetmezmiş gibi, sabahı yeniden, geceye çevirmek istediğimiz sabahlar. o an herşeyi unuturdum ve ben o sabahlarda işime gecikirdim patronuma seni kokladığımı söylememem için yalanlar arardım hep işime giderken ve bidaha hiçbir yalan bu kadar tatlı olmadı oysa şimdi yanımda güllerinden bitanesini bu gece için bana yakan bi kadın sarılıp göğüslerine ağlamamak içten değil ve artık güzel olan tek şey; bende ölüyorum.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Engin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |