Bulanmadan ve donmadan akmak ne hoştur. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Bugüne getirdik çok şükür Ve yakaladınız bizi Hadi akıtın kanımızı… Yemez değil mi? Bulaşmamalı, karışmamalı barış Savaş tüten havanıza Yoksa ne olur haliniz Yayılırsa ne halt edersiniz değil mi? Siz dokunsanız da dokunmasanız da Her an patlamaya hazırız İyisi mi anlarınızı iyi değerlendirin Saflarınızı sıkı tutun Dokunmamak yararınıza gibi gözüküyor şimdilik Şunu da önerebilirsiniz kendi kendinize Savaş hevesli insanlarım Karmaşa hevesli insanlarım Bir füzeye bağlayıp uzaya fırlatın bizi Biraz daha zaman kazanmanız açısından hani Eninde sonunda barışlar yakalayacak Sis pis içinde savaş tüten havanızdaki mermileri Şimdi toprağa gömseniz bizi İki güne kalmaz yeşeririz Yakmaya kalksanız etimizi Dakikaya varmaz patlar Damarlarımızdaki kanımız Yani ne halt edeceğinizi bilemez haldesiniz Bir zamanların bizi gibi Barışı boğazlarken Hokkabaz gibi gizliden Soykırımlar yaparak Mermilere dayadığınız canları yakarak İnsanlık dışı tavırlarla “düzeni sağladık! ”diyerek Nasıl da alkışlattınız Nasıl da ak paktınız Barışı savaşla sağlıyordunuz ha! Daha dünmüş gibi hırsımız da Hala yanı başımızda olsa da Savaş tüten havaya karşı Barışçıllığımız Taştı taşacak Coştu coşacak. Namlunuzu boğacak Merminizi yutacak Etimizi dayadık işte durmayan silahlarınıza Sıkıysa tetiğe dokunmaya kalksanıza!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ramazan Arpacı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |