640K bellek herkese yetmelidir. -Bill Gates, 1981 |
|
||||||||||
|
Bütün bir gün baktım durdum eski resimlerimize… Uzattım ellerimi… _______Dokundum parmak uçlarımla O güzelim saçlarına, dudaklarına ve omuzlarına... Sonra gözlerini siper aldım gözlerime Kenetlendim gözbebeklerine… _______Aklından geçenleri okumak istercesine. Baktım… _______Baktım Bıkmadan usanmadan! Saatlerce Ah! Dedim… Nede güzel bir sevdaydı; Masal gibiydi… Bir roman bir hikâyeydi sanki! İki kişilik bir dünyaydı bizimki… Belkide iki kişilik bir oyundu. Başrollerde de SEN ve BEN. Ne zamanki bırakıp gittin beni… Bu hikâyede yok etti, bitirdi beni. Şimdi solan defterler ve resimler arasında… Mutlu olmaya çalışmaktayım. Özlemlerimi, kâğıttan gemilere yükleyip… Sevda şarkıları eşliğinde… Eski hatıralar arasına defterler ve resimlerle… ________Birlikte yollamaktayım. Belki de bu kendini avutuş, Belki de bu tam yüreğinden vuruluş. Nasıl söylersen söyle… Bence bu tam anlamıyla bir yokoluş. Her gün resimlerine baksamda, Her an seni ansamda… Bir daha asla dönmeyeceksin biliyorum. Sevdana mahkûm etti beni kader… Ben sadece cezamı çekiyorum. Dönsende dönmesen de… Yargı kesin; kalem kırılmış, ceza kesilmiş… “Bir ömür boyu aşk acısı çekilecekmiş” Gönül kapıları kilitlenmiş… Gözler mühürlenmiş… “Kol kırılmış, yen içinde kalmış” Eski hatıralar sığınılacak liman olmuş. Ve ben…! _________Ve ben sevdalım Sığınmışım o eski köhne limanlara… Günlerini tamamlamaya çalışan… ________Cezasını ifa eden… Bir kürek, bir AŞK MAHKÛMUYUM şimdi. 07.11.2008 Bornova/İZMİR Nesrin NAZ(Karaduman)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Nesrin NAZ (Karaduman), 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |