İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud |
|
||||||||||
|
Bulutsuz bir gecede parlamak Tüm benliği ile bir ay gibi Dalmak uzaklara , Unutmak bir an için Her şeyi olduğu yerde bırakıp Sana koşmak , nerde olursan ol. Elini uzatmak martılara Güneşi avucunun içine almak Yürümek , yorulsan da sonsuza. Beklediği gibi beklemek yağmuru Sesini dinlemek rüzgarın Yüzüne konan kar taneleri gibi Soğuk ve tertemiz yaşamak Olmak için olmaktan öte yaşamak Yalnız hissettiğin her anda yanılmak Yazmak sayfaları yeniden Uzanmak gökyüzüne En derin haliyle Melodisini dinlemek sesinden sesimi Karanlıkta dumanlı yüzüne bakmak Parlayan sabahın çiçeği açmak İnanmak , Olmayacaksa da başarmak Büyümek tüm yalanları ile hayatın Umutlarını kurduğun gibi bozmak Bozmak öyle yaşamı , Kırmadan taşımak ellerinde Sonuna varmadan . Korkmadan anlamak Her ne kadar anlamsızlığını. Kelimeleri anlatmak cümlelerle Unutmak yersizliğini gözlerinin Görmek için yaşamak yüzünü Öylesine olmak , Sırf yalnız günlere kalmak Seni yaşamak , ama sensiz olmak Bakmak , ağlamak , Hissetmek seni içinde Yaşamın ta kendisi gibi Anlamlarına gizlemek cümleleri. Buruk sesini dinlemek sabaha kadar Güneşin doğusu ile gelişini beklemek Koklamak arkandan sokakları Geleceğe bakmadan kalmak geçmişe Tüm damlaları ile süzülmek denize Papatyaları beklemek mevsimlerce Ruhuna süzülen notları dinlemek Özlemek her yanında kaybedişini Mısralara sığdırmaya çalışmak Tüm sesini , nefesini , özlemini. Yokluğunu var etmek yaşamımda Seni yazmak her satırında kalemimin Anlatmak aşkın buğulu sesini Gitmen gerekirken kalmak , nedensiz Kalbini almak avuçlarının arasına Aşık olmak , artık alışmak oyuna. Sonunda zamanı geride bırakmak - Hiçbir şey olmamışçasına Unutmak , uçmak ilk defasında Süzülmek rüzgarla Düşer gibi... Pamuk kanatlarınla dünyaya İlk defa gibi... Yeniden ve kimse duymadan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metehan Apak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |