Barışı bulacağız. Melekleri duyacağız, göğün elmaslarla parladığını göreceğiz. -Çehov |
|
||||||||||
|
Olunmazlık yaftası yapıştırılmış bir sevda karanlığındayım… Yangın yeri yüreğim, “ Ateş, ateş! “ diyorum, daha da yakmak amacım… sönsün istemiyorum ki hiç, içimdeki bu -adını henüz koyamadığım her neyse – sıcaklık… varsın seninle tükensin yürek , senden yana olsun tükenişim… İç’inde sen olsun da yaşatan-yıkan ne varsa ya da olacaksa… tahammülsüzüm çünkü yokluğuna… Bir bekleyişin içindeyim sonsuzmuş gibi sonu… Neyi beklediğimi bilmiyorum, kimi beklediğim apaçıkken… Bazen bir deli vakit –gece- bir suret oluyor beklenen, gözlerindeki fer bana ait… bazen bir çift el… ellerimi kelepçeleyen… Korkulu, sancılı bir bekleyiş bu, korkum vazgeçememek –senden- ya da vazgeçmen –benden- İkisine de dayanmaz biliyorum bu temelsiz yürek… yıkılır… toparlanmak ardından bir ömür alır… - Yine gece… uykumda konuşuyorum seninle… Hiç deli gibi istediğin oldu mu birini, körükörüne gittin mi peşinden sokağının çıkmaz olduğunu bile bile… çıkmazlıklara inat o duvarlara vurdun mu bedenini yıkamayacağını göre göre… seninde can parçaların kaldı mı o duvarlarda hiç... o kadar acırken yüreğin bir tebessümü yetti mi bu lanet ettiğin hayatın alnının ortasından öpmene… nefes aldığı yeri yurdun benimsedin mi onca yurtsuzluğunda… kesin’ li zamanları belki’ li zamanlara taşırken altında kaldın mı düşüncelerinin… …………………… … pe ki ya unutmanın yolunun kendini unutmaktan geçtiğini anlayıp, sonunda bekleyen belirsizliğe rağmen ölüm gibi karanlık bir yolu göze aldın mı ışığını bırakarak geride… ekmeksiz, susuz, umutsuz en beteri de gönülsüz bir yolculukken bu… … ben çıktım… … dönülür mü ? … dönülmez mi ? … bilmem… - … UYANDIM… … BAKTIM… … DÜNYA YOKTU YERİNDE…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Bitengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |