Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
- I - Yapraklar yeşeriyor ellerimizde Ve kalbimiz aşkı tadan son parçamız Ruhu kalan her insan , her insan Yaşamı nasıl görüyorsa öyle yaşar Birimizin birimizden farkı kelimeleri Dokunduğunda hissettirdikleri bir perinin Denize vuran yüzün her dalgada kayalara Zamanı geldiğinde, Geri almak için verebileceğin , ömrünün geri kalanı Sonra dolunayda suların çekilir , yelken alırsın Fırtına kopsa da , yüzeyinde tek dalga Sarıldığın ilk kadın , hayatının bir parçası Ömrünün çoğunu hediye ettiğin , zamana direnememiş Ve kokusunda yandığın o gaz lambaları Yakarsın , ateşini saçarsın , yanarsın yanarsın yanarsın Uykularında yaşarsın bir sonsuzlukta Sayılarını sayarsın , kağıt parçaları ve notalar Renkleri yok oluyor camların , renklerim Siliniyor Onları Birileri Kaçırıyor.. - II - ÇIĞLIK atamıyorsun ! Git , git , git ... KONUŞAMIYORUM ! Yanımda kalsaydın olmaz mı? Korkuyorum , adın ? Yatağımda yatan ben miyim ? Yanımda ağlama , yorgunum - uyumalıyım Sende gelir misin? Beni çağırdılar. Hani beyazdılar - kanatları ? DOKUNUYORLAR tüm bedenime Yanıyor her yerim - acılar görüyorum Simsiyah ve korkutucu onlar Hani beyaz , bembeyaz... Kanatları , kanatlarım ... Aman Allah’ım o yatan ben miyim ? Ağlama yanımda , yorgunum Siliyorum yazdıklarımı , ama nerede Hani nerede ? Saksılar kırılıyor , çiçekler Hani eller Hani yeşildi , eller , yapraklar... KURUYOR... Ölüyorlar... ELLER... YAPRAKLAR... ...BEYAZDILAR... GÜLLER...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metehan Apak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |